Najružnije klompe opet su u modi, ali i na cijeni

Piše: Azra

Vjerovatno mnogi od nas prije desetak godina ne bi na sebi mogli zamisliti par crocsica. Budući da ove klompe imaju nekonvencionalan dizajn, mnogima su čak i ružne.

No, sada ovaj modni brend sarađuje s dizajnerima modne kuće „Balenciaga“, ali i sa slavnim osobama poput Justina Biebera. Naime, čak i u doba pandemije 2020. godine ova kompanija je zabilježila rast prodaje, a čini se da će u 2022. godini doživjeti svoju punu renesansu. Osim Justina Biebera, koji je u crocsicama došao na crveni tepih, „Crocs“ je radio kolekciju i s pjevačicom Saweetie, Postom Maloneom, Badom Bunnyjem, te DJ Diploom.

Počeci crocsica vežu se za njihovu udobnost, te su prvenstveno bile namijenjene osobama čije radno mjesto zahtijeva cjelodnevno stajanje. Crocsice su nastale 2002. godine, i trebale su zamijeniti tradicionalne danske klompe. Danas ih možete kupiti i u otkačenim paletama boja, a mnogi modni kritičari stava su da se ove klompe slažu s gotovo svim odjevnim kombinacijama.

 

Pročitajte još