OREA Art Market otvara prazničnu sezonu u Sarajevu

Piše: Azra

Drugi ovogodišnji OREA Art Market održat će se u nedjelju 30. oktobra  u Bosanskom kulturnom Centru u Sarajevu i bit će uvod u prazničnu sezonu u glavnom gradu BiH, ali i prilika za povoljnu kupovinu za sebe i svoje najdraže. Najveći skup kreativaca, bh. poduzetnika koji su se odvažili da svoje snove pretvore u vrlo uspješne male biznise, tradicionalno okuplja brojne građane u vrlo ugodnom ambijentu prilagođenom svim generacijama. 

OREA Art Market okupit će 48 izlagača koji će predstaviti svoje rukotvorine i zanimljive i unikatne proizvode tokom cjelodnevnog druženja od 11.00 do 19.00 sati.

“OREA je za nas više od online platforme, a OREA Art Marketi su mnogo više od radne nedjelje. Do sada smo učestvovali na svim Art Marketima i nosimo sjajan iskustva i vrijedna poznanstva. Mnogo nam znači umrežavanje i povezivanje sa drugim poduzetnicima jer na taj način gradimo zajednički brending okupljen oko ove značajne biznis priče. Zajednička iskustva su  nam veoma važna za razvoj naših biznisa”, ističe Tarik Musakadić vlasnik brenda SAMUSA, nakita inspirisanog kulturno-historijskim bogatstvom Sarajeva i Bosne i Hercegovine.

“INTUITIVA” je prvi bh. brend koji se ove godine pojavio na Sedmici mode u Milanu, a jedan su od brendova čiji se unikatni proizvodi traže na OREA-inim Art Marketima.

“Posebno smo radosni sa pojavljivanjem na svakom OREA Art Marketu, jer su to nezaboravna iskustva susreta i komunikacije sa našim dragim kupcima. Pored tog poslovnog dijela, uvijek uživamo u sjajnoj atmosferi, veselim i zanimljivim sadržajima koji obraduju i nas izlagače ali i brojne posjetioce”, poručuju iz INTUITIVA tima.

Kako bi cijela porodica uživala, i ove godine tokom Art Marketa bit će organizirana zabava za mališane. Najmlađi će uživati u Dječijem kutku, u kreativnim radionicama i brojnim zabavnim sadržajima koje je za njih obezbijedio lanac prodavnica Jumbo. Za sve posjetioce ove nedjelje Franck i Leda obezbjedili su osvježenje, UniCredit Bank omogućio pos terminale, a VISA kao platni partner OREA-e obezbjeđuje poklone za sve korisnike VISA kartica.

Sav prihod od ulaznica, koje će koštati 2 KM, kao i 5% od svake kupovine će biti donirano Roditeljskoj kući u Sarajevu za mališane koji se liječe od raka na Pedijatrijskoj klinici, a posjetitelji mogu donirati simboličan iznos i na štandu Franck-a prilikom preuzimanje svoje kafe.

Već tradicionalno Galenika je jedna od kompanija koja prepoznaje važnost jačanja kreativne industrije i malih biznisa u BiH.

“Ono što Galeniku izdvaja i čini uspješnom kompanijom su kvalitet, posvećenost i partnerstva. Zato mi u Galenici pažljivo biramo i njegujemo naša partnerstva, a takvo jedno partnerstvo je i ovo sa OREA Art Marketom. Zajedničku priču smo započeli prošle godine i sretni smo što već treći put zajedno dijelimo iste vrijednosti. Dobre priče treba daleko da se čuju, stoga pozivamo građane da nam se pridruže u nedjelju u Sarajevu u što većem broju. Humanitarni projekti kakav je OREA Art Market zasigurno mapiraju dalji put Galenike u pravcu što veće posvećenosti društveno odgovornom poslovanju. Izuzetno cijenimo rad organizatora ovog projekta u humanoj misiji pružanja podrške udruženju „Srce za djecu oboljelu od raka“ i zato smo tu i ovaj put – da zajedno pričamo samo pozitivne priče“ –  izjavila je Alma Krilić – Hrapović, regionalni menadžer za razvoj prodaje u kompaniji Galenika. 

Pored Galenike, OREA Art Market ove su godine podržali i UniCredit Bank, VISA,  Bingo, Općina Centar, BH Telecom, Franck, Gama AA security, Leda, Jumbo, Arton Print kao i  medijski pokrovitelji RSG Radio, Azra, Bonjour i Klix.  

 

Pročitajte još