Promo

Avon u kampanji protiv raka dojke

 

Kampanji u kojoj je privlačna snaga clickbait naslova iskorištena u plemenite svrhe, pridružile su se Ana Bavrka, Emela Burdžović i Aida Bukva. 

Kratki clickbait naslovi iskorišteni su za članke u medijima kako bi se privukla pažnja, a klik na video unutar članka otkrio je nešto potpuno drugačije, poruku koja je jednostavna: “Uzmi minutu za sebe i obavi samopregled!” 

 
Kako je kampanja izgledala?
Aida Bukva se posvađala u javnosti?
Video:  

Ana Bavrka: 

Emela Burdžović: 

Budi zdrava je krovni projekt koji kompanija Avon i udruženje Novi pogled provode već niz godina, a koji podupire aktivno uključivanje u borbu protiv raka dojke. I ovogodišnja kampanja dio je istog projekta, u sklopu koje je Avon udruženju Novi pogled donirao 25.000 KM za daljnju borbu protiv ove opake bolesti koje će biti usmjerene u edukacije mlađe populacije kako bi se na vrijeme educiralo što više mladih ljudi koji će svoje novostečeno znanje moći uvijek da koriste. Samopregled znači rano liječenje i veću mogućnost ozdravljenja, zato ovu poruku treba shvatiti ozbiljno: uzmi minutu za sebe i pregledaj svoje grudi!

– Kako bi se podigla svijest o bolesti koja pogađa velik broj žena,ali i kako bi se ohrabrilo i potaklo žene na (samo)preglede, potrebno je glasno pričati,pokrenuti što veći broj ljudi i širiti informacije da se naglasi važnost prevencije,mogućnost ranog otkrivanja i odlazaka na redovite preglede i da se svi zajedno podsjetimo kako je potrebno na vrijeme početi brinuti o svom zdravlju – podsjetila je Maja Memić predsjednica udruženja Novi pogled iz Mostara.

– Ponosni smo što je i ova kao i naše predhodne kampanje imala velikog odjeka. Bitno je dići svijest o ovoj bolesti i potaknuti sve ljude oko sebe da se uključe. Svakome je lako izgubiti minutu na nebitne stvari, ali što ne bismo tu minutu posvetili sebi, svom zdravlju, a samim tim i svojoj sreći. Bitnost samopregleda je velika jer kreće od nas. Mi smo ti koji možemo mijenjati svijest. Svaki mjesec posvetiti sebi i svojim grudima vrijeme koje nam može pomoći u ranom otkrivanju karcinoma dojke – istakla je Danijela Šantić direktor društva Avon Cosmetics BiH d.o.o.

– Mlada populacija veliki dio svoj slobodnog vremena provodi online i zato je bitno da se na njih utiče upravo na taj način, putem platformi na kojima provode najviše vremena. Preko 100.000 pregleda videa koje smo kreirali s našim abasadoricama kampanje govori o tome da je clickbait u ovom slučaju zaista poslužio na najbolji mogući način, kako bismo osvijestili što veći broj ljudi – kazala je Šejla Korjenić PR specialist Avon Bosna i Hercegovina.

Kampanju su podržale i Emela Burdžović i Ana Bavrka: