Promo

Elma Hadžifejzović; Salon lijepih frizura Ogledalce: Zdrava kosa je naša misija

Elma  Hadžifejzović, osnivačica Salona lijepih frizura “Ogledalce” otkriva nam tajnu svog uspjeha, ali i to koliko žene u BiH vode računa o frizurama, te to u čemu najčešće griješe kada je briga o kosi u pitanju. 

– Ne bih rekla da se borimo na tržištu, nego bih to nazvala pozicioniranjem na tržištu i mogu s ponosom reći da se “Ogledalce” kao brend pozicioniralo u sami vrh kako bh. tako i regionalne scene, kada govorimo o salonima koji se bave kosom. To pozicioniranje je rezultat iskrenog, predanog i stručnog rada od prvog dana nastanka pa sve do danas. Sva nova lica koja dolaze i svi mladi ljudi koji pokreću biznis bilo koje vrste treba da znaju da se ništa ne dešava preko noći i da je za sve potrebno vrijeme, trud i rad – kaže Elma na početku razgovora. 

Šta je Vaša glavna misija kada je posao i ono što nudite svojim klijentima  pitanju? U čemu pronalazite inspiraciju? 

– Moja misija je zdrava i lijepa kosa. To je nešto što me motivira da svaki dan koji mi je poklonjem iskoristim tako što ću nekome uljepšati njegov dan. Moja vječita inspiracija su putovanja. Volim d aputujem i upoznajem nove ljude i kulture, te da upijem svo šarenilo i različitost koja me okružuje. Ponekad, kada šetam ulicama raznih gradova, uhvatim sebe kako buljim u žene i gledam njihove frizure, boju kose… 

Koliko žene iz BiH vode računa o frizurama? 

– Bh. žene su lijepe, snažne i odvažne. TTo su žene koje drže do sebe i u posljednje vrijeme jako puno brinu o svojoj kosi. Raduje me to što žele kvalitetnu uslugu i kvalitetne proizvode za kosu. Kada sam prije devet godina otvorila salon odmah sam stvari postavljala na njihovo mjesto i trudila sam se da napravim dobar temelj na koji ću kasnije moći da nadogradim sve što poželim. tada sam svoje klijentice pokušavala da naviknem da posjete salonu planiramo dosta unaprijed, te da nakon završene usluge odmah zakažemo narednu posjetu. Na početku je bilo malo odstupanja od toga, ali danas smo u poziciji gdje mi cijenimo vrijeme klijentica, a i one naše. 

Koji su to faktori koji najviše utječu na našu kosu? 

– Puno je faktora, ali ono osnovno, na čemu možemo odmah poraditi, je stanje našeg organizma i stanje našeg duha. Ishrana i dovoljno sna su faktori na koje trebamo obratiti pažnju, ukoliko već nismo. Treba izbjegavati i upotrebu loših i agresivnih preparata za kosu. Da bi kosa bila zdrava, lijepa i sjajna moramo je razmaziti. kao što “razmazimo” ruke i kožu lica, isto tako se moramo ponašati i prema kosi. Nije rijetkost da navečer skidamo šminku i čistimo lice kvalitetnim preparatima, a pri tom kosu i ne počešljamo. Ukoliko zaista želimo dobro svojoj kosi moramo d auložimo u kvalitetne preparate i u kvalitetnu salonsku uslugu jer jedno bez drugog ne daje rezultate. 

Džejla Ramović rado bira “Ogledalce”

Nailazite li u svom radu na nerealne zahtjeve klijentica kada su frizure u pitanju? 

– Za 25 godina rada s klijenticama sam doživjela sve što frizer može da doživi u ovom poslu. No, uz profesionalni odnos prema poslu sve bude kako treba. često nam dolaze klijentice s nerealnim zahtjevima o pitanju boje. Svi ti nerealni zahtjevi su rezultat neinforisanosti klijentica koje fotografiju vide na društvenim mrežama. Nekada frizeri postavljaju fotografije na kojima se vidi frizura prije i poslije, pri čemu ne objasne da je klijentica u salon došla pet ili šest puta, izdvojila tri ili četiri sata svog vremena svaki put i platila priličnu količinu novca da bi dobila željenu boju. Rezultat toga je da klijentice misle da se to može uraditi sa samo jednim dolaskom u salon. Naravno da može, ali onda tu nema mjesta za priču o zdravoj kosi, a to nije naša misija. 

Koliko ulažete u svoju i edukaciju svojih zaposlenih? 

– Edukacije su nešto što volim i u čemu uživam. Tvrdim da su upravo one ključ uspjeha svakoga ko se ujutru probudi i krene na posao bilo koje vrste. Osim na edukacije širom svijeta ja idem i na seminare, a posjećujem i edukacije u BiH jer volim da se vidim s kolegama i širim svoju mrežu poznanstava i prijateljstava. Osim toga, došla sam i u fazu kada sam predavač na brojnim radionicama, što je nova dimenzija mog posla kojoj se posebno radujem.

Kada je Vaš salon u pitanju, kojim brendovima dajete prednost? 

– Imala sam sreću da sam, kao frizer, odrasla na vrhunskim brendovima kao što su “L’Oréal” i “Kerastse” i jako sam zahvalna svom majstoru Mehi koji mi je omogućio da radim s najboljim svjetskim brendovima. Mi u salonu koristimo samo vrhunske materijale i alate, te s ponosom mogu reći da smo jedini expert L’Oréal salon u BiH, te da jedini radimo sa svjetski poznatim brendom Balmain. Naravno, tu je i nezaobilazna njega za kosu koju primjenjuju najbolji svjetski saloni  Kerastse, pegle i fenovi za kosu Ghd….

Koji su Vam planovi za budućnost? 

– Puno je planova u mojoj glavi, ali ću ih zadržati za sebe. Ono što ću s timom raditi u budućnosti jeste konstantna edukacija, a s namjerom da poboljšamo svoju uslugu. Naše klijentice zaslužuju najbolje i zato ćemo i u narednim godinama obići najprestižnije edukacije i sajmove. 

??????????