Promo

Moroccanoil, drugo ime za visokoselektivnu kozmetiku kose

 

Moroccanoil, “tekuće zlato”, koje dolazi u brendiranim azurno-plavim bočicama već dugi niz godina je sinonim za visokoselektivnu kozmetiku kose.

Sam korisnik prestižnih proizvoda Moroccanoil-a, (bilo da je riječ o samom klijentu kao pojedincu, frizerskom salonu ili pak lancu), prilikom korištenja proizvoda ima priliku uživati u čistom luksuzu, strogo čuvanoj recepturi koja se bazira na čistom arganovom ulju.

Sama osnivačica brenda Carmen Tal, prilkom posjeta Maroku, primijetila je da joj je kosa izrazito isušena i izlomljena, dodano pod djelovanjem morske soli i jakog sunca. Iskoristila je priliku te na kosu nanijela marokansko ulje ili “tekuće zlato”, kako ga mještani od davnina nazivaju.

Nakon samo jedne uporabe efekat je bio i više nego zadivljujući, kosa je dobila sjaj i živost, a četka je kroz kosu prolazila podatno, bez zapinjanja.

Nakon tog dana, priča je kulminirala do urbane legende.

Po povratku kući, Tal je magiju Maroka pretvorila u čuveni Maroccanoil, brend u kojem danas uživaju milijuni žena diljem svijeta.

Tekuće zlato

Ono što mnogi ne znaju je činjenica da je azurno-plavi Moroccanoil PRVI brend u svijetu koji se bazira na marokanskoj recepturi korištenja arganovog ulja u kozmetičke svrhe. Nakon planetarno popularnog uspjeha ove kompanije, izrodio se niz imena koji su pokušali kopirati uspjeh Moroccanoil-a.

Sama činjenica da recepturu azurno-plave linije koriste hollywoodske face poput Rosie Huntington-Whiteley, Sare Sampaio, Lily Aldridge, Mile Kunis i Keire Knightley dodatno je pospješila masovnu histeriju i potražnju za ovim brendom, jer su cijele vojske drugih žena željele imati barem nešto od “čudotvornih naprava” u vlastitoj kupaonici.

Naravno, luksuzni lanci svjetskih salona u svoju ponudu uvrstili su i poseban tretman simplificiranog naziva Moroccanoil, koji podrazumijeva terapiju vrućim uljem, nanošenje luksuzne čarobne maske kao i šamponiranje, te na poslijetku sprejanje kose Moroccanoil serumom za sjaj prilikom fotografiranja.

Neki su čak otišli korak ispred, pa su zidove salona obojili u azurno-plavu boju, kako bi sam ugođaj interijera hedonistički vodio u egzotični Maroko.

I, da, već svi znamo da svi proizvodi Moroccanoil linije mirišu čarobno, kao da su ih kreirali najzahtjevniji čuveni parfimeri!

Tko još ne bi želio u svom salonu imati opojne mirise koji na noge obaraju i najzahtjevnije klijente?

Moroccanoil proizvode potražite u najbližem Frizerlandu!