Zara lansirala online prodavnicu u BiH

Piše: Redakcija

 

Zara je  26. februara pokrenula online prodaju u BiH. Ovim lansiranjem Zara obilježava  novu prekretnicu u kontinuiranom širenju svojih potpuno integriranih trgovina i online modela širom svijeta gdje Inditex grupacija posluje. Zara.com će svojim internet kupcima u Bosni i Hercegovini ponuditi kompletnu kolekciju za žene, muškarce i djecu koja se nalazi u Zara trgovinama, počevši sa novom kolekcijom za proljeće/ljeto 2020.

Zara.com dostupna je na hrvatskom i engleskom jeziku, dizajnirana tako da pruži korisniku jedno sasvim prijateljsko i ugodno iskustvo kupovine. Ideja je da kupci na internetu mogu komunicirati s brendom intuitivno, pretraživajući različite sekcije i kategorije proizvoda. Web stranica je konfigurirana tako da omogućava kupovinu sa bilo kojeg mobilnog aparata i pretraživača dostupnog na tržištu na kojem Zara ima online prisustvo. Prilikom online pretraživanja kupcima će direktno i automatski biti prikazane posljednje sekcije koje su posjetili, te će moći provjeriti dostupnost proizvoda u trgovini, ali i vidjeti preporučene artikle. Kupci također mogu koristiti i novu online platformu koristeći Zara App (dostupnu za IOS i Android).

DOSTAVA I KORISNIČKA PODRŠKA

Sa ovim potpuno integriranim modelom, kupci koji kupuju putem interneta mogu odlučiti da kupljene proizvode prime direktno na adresu ili u obližnju trgovinu. Preuzimanje u Zara trgovinama je besplatno. Standardna cijena dostave na kućnu adresu je 7,95 KM, a besplatna je za kupovinu iznad 99,95 KM. Procjena vremena za sve načine isporuke je između 5 do 8 radnih dana na tržištu. Prilikom zamjene ili vraćanja kupljenih proizvoda, kupci imaju mogućnost izbora povratka proizvoda putem interneta, ili u najbližnjoj trgovini u roku od 30 dana. Zara kupci u Bosni i Hercegovini će moći da koriste servise koji su već dostupni na tržištu: namjenska e-mail kontakt adresa i chat za rješavanje bilo kakvih upita ili reklamacija u vezi s transakcijama. Također, kupci mogu komunicirati sa Zarom putem brend social media kanala.

O ZARI

Dio je Inditex grupacije. Suština Zara modnog brenda sažeta je atributima koji na sličan način definiraju njene trgovine: ljepota, jasnoća, funkcionalnost i održivost. Osnovana je u Španiji 1975., a njene kolekcije se trenutno prodaju preko inetgrirane i online platforme trgovina sa dosegom na više od 200 tržišta. Pored Zare, Inditex ima i druge komercijalne formete: Pull&Bear, Massimo Duti, Bershka, Stradivarius, Ozsho, Zara Home i Uterque, sve s komercijalnom prisutnošću na tržištu. Trenutno, grupacija ima 7.420 trgovina širom svijeta, dok ih je 16 u Bosni.

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti