Promo

U Sarajevu održana prva JYSK Life Club radionica

JYSK, međunarodni maloprodajni lanac opreme za dom, uspijeva iz godine u godinu opravdati očekivanja svojih kupaca. Prvu trgovinu otvorio je 1979. godine u gradu Aarhusu u Danskoj, dok danas obuhvata 2.800 prodajnih objekata u 52 zemlje sa više od 24.000 zaposlenika. Značenje riječi povezuje se sa skromnošću, te iskrenosti iza koje čvrsto stoje i toliko godina od otvaranja prve radnje. Kao i uvijek, ideje koje JYSK plasira na tržište su inovativne i pobuđuju pažnju, što je prošle sedmice potvrdila i „JYSK Life Club“ radionica u Sarajevu, održana s temom izrade Moodboarda, a na kojoj se u Lonac startup studiju okupilo dvadesetak učesnika. Sarajevo je tako postalo prvi grad u Bosni i Hercegovini u kojem se održala prva u nizu radionica, koje se planiraju održavati o raznim zanimljivim temama prema interesu polaznika.

– „JYSK Life Club“ koncept radionica promovira vrijednosti kvalitete života, dizajna, danske kulture, te aktivacije zajednice kroz različite društveno odgovorne projekte. Osnovna ideja je potaknuti porodice i krug prijatelja na zajedničko provođenje vremena i druženje van užurbane svakodnevice, bez obzira na to je li riječ o uređenju interijera na svoj autentičan i jedinstven način ili da nam se pridruže kroz različite društveno odgovorne projekte. Veseli nas pokretanje novog trenda i vjerujemo da je pred nama još mnogo zajedničkih druženja u vezi s temama koje su zanimljive našim kupcima – kazala je Zvjezdana Novak, Sales & Marketing Manager ”JYSK” za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju.

Radionice su počele u novembru 2019. godine i dosad su, osim u Sarajevu, održane u Beogradu, Ljubljani i Zagrebu. 

– Idemo na princip da obiđemo najmanje dva grada svake države u JYSK finansijskoj godini, koja traje do septembra. Ovo je dugogodišnji projekt koji će tematski pokrivati sva godišnja doba. Koncept od 20 do 25 polaznika je idealan, kako bi se moderator stigao sa svima baviti i pružiti pomoć. Polaznici će dobiti mnogo različitih materijala, koje mogu koristiti uz pomoć moderatorice i stvoriti svoj idealni dizajn. 

Kupci, koji su se prijavili na radionicu preko društvenih mreža JYSK-a, uživali su pod kreativnom palicom moderatorice radionice Ane Lukende, koja im je ukratko pojasnila koncept izrade Moodboarda, pokazala način kao kombinirati boje i materijale, te kako se upustiti u izazov same njegove izrade. U samo 90 minuta nastali su originalni radovi koji će im koristiti kao podloga za naredne projekte preuređenja domova. Bila je ovo prilika da okupljeni saznaju sve o tri nova JYSK trenda za uređenje doma za sezonu proljeće i ljeto 2020. godine.

– Poenta je bila dva sata pratiti emocije i osjećaje. Krajnji cilj nije da svi imamo identično uređene stanove koje imamo priliku vidjeti na društvenim mrežama ili magazinima. Bitno je svemu dati vlastiti pečat, probuditi kreativnost, te uz dobro druženje, polaznicima dokazati da od jednostavnih stvari mogu nastati posebne, personalizirane sitnice kojima ćemo uljepšati svoj životni prostor i vratiti se onom iskonskom veselju, malim stvarima – zaključila je Zvjezdana.

Uz moderatoricu Anu Lukendu na zajedničkoj fotografiji su i kolegice Martina Belić i Ana Čulić