Budite dio desete i najveće konferencije o robi široke potrošnje u BiH

Piše: Marketing

Spremite se za razmjenu znanja, iskustava, inspiracije i druženja!

Zabilježite datum – 5. i 6. mart – u svojim kalendarima, jer nam tada stiže centralni i najveći trgovački događaj u zemlji!

Očekuju vas izuzetni govornici i prilika za networking.

FMCG Retail Summit, pod pokroviteljstvom vodećih trgovačkih lanaca u zemlji i najjačih kompanija iz sektora robe široke potrošnje na jednom mjestu okuplja kompletnu FMCG industriju i prateće djelatnosti. Ovo je idealna prilika za edukaciju, razmjenu iskustva, druženje, ali i usvajanje najnovijih trendova i praksi u industriji.

Ovogodišnje, jubilarno izdanje, u svom programskom dijelu ugostit će vodeće stručnjake iz različitih segmenata industrije, od predstavnika proizvođača, preko distributera do maloprodajnih lanaca, kako bi zajedno istražili najnovije izazove i mogućnosti u sektoru robe široke potrošnje. Uz panel diskusije, predavanja i networking, FMCG Retail Summit, pružit će nezaboravno iskustvo svim učesnicima, uz naglasak na razvoju novih strategija, inovacija i poslovnih prilika.

Pridružite nam se na ovogodišnjem FMCG Retail Summitu i budite dio ove inspirativne i dinamične zajednice koja oblikuje budućnost industrije robe široke potrošnje! Kao i ranijih godina dvodnevna konferencija održava se u Hotelu Hills u Sarajevu.Informacije i prijave na zvaničnoj stranici www.fmcg-summit.ba

Retail partneri konferencije: Bingo, Konzum, Mercator, Kort, Z marketi.

Projekat podržali: generalni sponzor Ovnak Frosch; zlatni sponzori Mastercard, Soko Štark sa brendovima Bananica i Najlepše želje; veliki sponzor Grand kafa Black’n’Easy; prijatelji projekta Ledo, Dr. Oetker, Hercegovina Produkt, Nostro, Smoki, Menprom, Podravka.

Konferencija u brojkama

• 10 godina
• 160+ govornika
• 100+ sati predavanja & razmjene iskustava
• 5.500+ učesnika
• 500+ kompanija
• 130+ izlagača

Profil učesnika

• trgovci svih kanala
• proizvođači
• distributeri
• IT & upravljanje podacima
• POSm
• digitalne platforme
• agencije

Presjek broja učesnika po događaju (500+)

• 120+ vlasnik, CEO, GM
• 160+ sales director, KA, area manager
• 130+ marketing director, trade/category/brand manager
• 50+ IT / softver / digitalne platforme
• 50+ POSm industrija
• 50+ prateće industrije

Pročitajte još