Enny B i Vuya, nove nade regionalne muzike: Spojli ljubav, talente i želju za uspjehom

Piše: Lejla Halimić

Enisa Bajramović, poznatija kao Enny B i Goran Vujičić, poznatiji kao Vuya upoznali su se u jednom regionalno rijaliti programu i za razliku od drugih parova nisu igrali rijaliti radi popularnosti već je za njih to bio pravi život. Ostali su zajedno i nastavili posao u kojem je Vuya 20 godina. Vuya je vlasnik izdavačke kuće “Monopol Music” koja glasi za jednu od najpopularnijih na ovim prostorima a radi na internacionalnom nivou.

-Potpisali smo ugovor sa Bzzz Entertament renomiranim pablišerom iz Berlina u čijoj familiji su najpopularniji svjetski izvođači kao što su Dafina Zeqiri, Era Estrefi, Genta Ismajli i mnogim drugima – otkriva nam Vuya.

Šestog aprila izašao je album “6” i prvi video singl “Poglavica” koji je zapalio društvene mreže. Preko 150.000 pregleda za dan dokazalo je da je Vuya pokrenuo novi talas i trend muzike na Balkanu.

-Čitavu produkciju albuma radio sam ja , a proglašen sam i za najboljeg producenta u Evropi. Muziku je radio BuJaa Beats jedan od najpopularnijih svjetskih beatmakera čime smo podigli level na najveći mogući nivo – kazao nam je Vuya.

Sljedeći video singl je duetska pjesma sa Enisom Bajramović (Enny B) “Boginja” koja govori o velikoj ljubavi i strasti i kako je moguće ispuniti sve snove kad se dvoje ljudi iskreno vole.

SITNO BROJE DO PREMIJERE: "PAR" IZ "PAROVA" OSVAJA REGION! - PRess Serbia

-Fanovi su oduševljeni pjesmom i jedva čekaju spot jer osjetili su iskrenu emociju u pjesmi koju mi možemo najbolje da prenesemo. Otvorili smo i Monopol Music video produkciju koja radi pod vodstvom Enny B koja je glavna što se tiče kamere, editinga, šminke, stajlinga, tako da je kao prva žena na Balkanu za video editing pokazala kako žene mogu biti ravnopravne ako ne i superiorne u poslovima u kojim su muškarci dominirali. Naša produkcija Monopol Music postala je brend, sarađujemo sa mnogim svjetskim popularnim artistima a radimo tekstove, mix/mastering, aražmane, digitalnu distribuciju, izdavanje, PR marketing, a cilj je što više dogurati na tom internacionalnom nivou. Spremaju se spotovi za sve pjesme sa albuma i velika koncertna promocija na ljeto. Milioni pregleda na Youtubeu, Instagramu i Tik Toku daju nam mogućnost da se naša riječ daleko čuje tako da želimo da opravdamo sve te pohvale i da novi talas koji smo pokrenuli proširimo još više prema svijetu jer smo prva izdavačka kuća iz Bosne i Hercegovine i Balkana koja je sarađivala sa artistima sa svih kontinenata – kaže za naš magazin Goran Vujičić.

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti