Kim Kardashian odbila saradnju s Balenciagom nakon kontroverzne kampanje

Piše: Azra

Nakon što je luksuzna modna kuća Balenciaga zgrozila javnost novom kampanjom, Kim Kardashian, ambasadorica brenda, odbila je s njom sarađivati u 2023. godini.

Ponudu za saradnju sljedeće godine, kako piše TMZ, Kim je dobila prije objavljivanja fotografija Balenciagine kontroverzne kampanje, ali ju je sada odbila. Kardashian je navodno otpisala i nekoliko modnih kombinacija brenda koje je planirala nositi na nadolazeće događaje te je sada je u potrazi za novim dizajnerima s kojima će sklopiti saradnju.

Kampanju je proglasila uznemirujućom

Kim se prije nekoliko dana oglasila oko kontroverzne kampanje modnog brenda te rekla da je potresena uznemirujućim slikama kampanje.

– Šutjela sam proteklih nekoliko dana, ne zato što nisam bila zgrožena ili ogorčena nedavnom Balenciaginom kampanjom, već zato što sam željela imati priliku razgovarati s njihovim timom kako bih shvatila kako se to moglo dogoditi.

Kao majku četvero djece, potresle su me uznemirujuće slike. Sigurnost djece mora se uvažavati s najvećim poštovanjem i bilo kakvi pokušaji normalizacije zlostavljanja djece bilo koje vrste ne bi trebali imati mjesta u našem društvu. Tačka, napisala je Kim na svom Facebooku.

– Cijenim Balenciagino uklanjanje kampanje i ispriku. U razgovoru s njima vjerujem da shvaćaju ozbiljnost problema i da će poduzeti potrebne mjere da se to više nikad ne ponovi. Što se tiče moje budućnosti s Balenciagom, trenutno preispitujem svoj odnos s brendom, temeljeći ga na njihovoj spremnosti da prihvate odgovornost za nešto što se uopće nije smjelo dogoditi i radnjama koje očekujem da poduzmu kako bi zaštitili djecu, zaključila je.

Balenciaga se ispričala i povukla kampanju

Podsjetimo, Balenciaga se našla u problemu kada je njena blagdanska kampanja izazvala bijes korisnika društvenih mreža i aktivista. Na jednoj se fotografiji nalaze djeca koja nose plišane torbe s medvjedićima vezanima remenjem u sado-mazo stilu, a druga je reklama prikazivala dokumente američkog Vrhovnog suda koji se odnose na slučaj dječje pornografije.

Nakon što su spomenute fotografije izazvale zgražanje, osudu i snažne reakcije zbog seksualiziranja djece, iz modne kuće stigla je isprika, kao i povlačenje sporne kampanje. U izjavi objavljenoj na društvenim mrežama iz Balenciage su se ispričali zbog reklama koje su mnogi nazvali “odvratnima” i “pretjerano seksualiziranima”.

– Iskreno se ispričavamo za svaku uvredu koju je blagdanska kampanja možda uzrokovala. Naše plišane torbe s medvjedićima nisu trebale biti prikazane s djecom u ovoj kampanji. Odmah smo uklonili kampanju sa svih platformi. Snažno osuđujemo zlostavljanje djece u bilo kojem obliku. Zalažemo se za dječju sigurnost i dobrobit, stoji u toj objavi.

Modni brend je također rekao da pokreće pravni postupak protiv osoba odgovornih za kreiranje seta i uključivanje neodobrenih predmeta.

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti