Nakon što je luksuzna modna kuća Balenciaga zgrozila javnost novom kampanjom, Kim Kardashian, ambasadorica brenda, odbila je s njom sarađivati u 2023. godini.
Ponudu za saradnju sljedeće godine, kako piše TMZ, Kim je dobila prije objavljivanja fotografija Balenciagine kontroverzne kampanje, ali ju je sada odbila. Kardashian je navodno otpisala i nekoliko modnih kombinacija brenda koje je planirala nositi na nadolazeće događaje te je sada je u potrazi za novim dizajnerima s kojima će sklopiti saradnju.
Kampanju je proglasila uznemirujućom
Kim se prije nekoliko dana oglasila oko kontroverzne kampanje modnog brenda te rekla da je potresena uznemirujućim slikama kampanje.
– Šutjela sam proteklih nekoliko dana, ne zato što nisam bila zgrožena ili ogorčena nedavnom Balenciaginom kampanjom, već zato što sam željela imati priliku razgovarati s njihovim timom kako bih shvatila kako se to moglo dogoditi.
Kao majku četvero djece, potresle su me uznemirujuće slike. Sigurnost djece mora se uvažavati s najvećim poštovanjem i bilo kakvi pokušaji normalizacije zlostavljanja djece bilo koje vrste ne bi trebali imati mjesta u našem društvu. Tačka, napisala je Kim na svom Facebooku.
– Cijenim Balenciagino uklanjanje kampanje i ispriku. U razgovoru s njima vjerujem da shvaćaju ozbiljnost problema i da će poduzeti potrebne mjere da se to više nikad ne ponovi. Što se tiče moje budućnosti s Balenciagom, trenutno preispitujem svoj odnos s brendom, temeljeći ga na njihovoj spremnosti da prihvate odgovornost za nešto što se uopće nije smjelo dogoditi i radnjama koje očekujem da poduzmu kako bi zaštitili djecu, zaključila je.
Balenciaga se ispričala i povukla kampanju
Podsjetimo, Balenciaga se našla u problemu kada je njena blagdanska kampanja izazvala bijes korisnika društvenih mreža i aktivista. Na jednoj se fotografiji nalaze djeca koja nose plišane torbe s medvjedićima vezanima remenjem u sado-mazo stilu, a druga je reklama prikazivala dokumente američkog Vrhovnog suda koji se odnose na slučaj dječje pornografije.
Nakon što su spomenute fotografije izazvale zgražanje, osudu i snažne reakcije zbog seksualiziranja djece, iz modne kuće stigla je isprika, kao i povlačenje sporne kampanje. U izjavi objavljenoj na društvenim mrežama iz Balenciage su se ispričali zbog reklama koje su mnogi nazvali “odvratnima” i “pretjerano seksualiziranima”.
the brand “Balenciaga” just did a uh….. interesting… photoshoot for their new products recently which included a very purposely poorly hidden court document about ‘virtual child porn’
normal stuff pic.twitter.com/zjMN5WhZ0s
— shoe (@shoe0nhead) November 21, 2022
– Iskreno se ispričavamo za svaku uvredu koju je blagdanska kampanja možda uzrokovala. Naše plišane torbe s medvjedićima nisu trebale biti prikazane s djecom u ovoj kampanji. Odmah smo uklonili kampanju sa svih platformi. Snažno osuđujemo zlostavljanje djece u bilo kojem obliku. Zalažemo se za dječju sigurnost i dobrobit, stoji u toj objavi.
Modni brend je također rekao da pokreće pravni postupak protiv osoba odgovornih za kreiranje seta i uključivanje neodobrenih predmeta.