Teme

Pokrenite vaše ruke: Savjeti kako da se razgibate i opustite

Ove vježbe će vam pomoći da regulišete cirkulaciju. Također, ove vježbe ne oduzimaju vam mnogo vremena otprilike 2 do 3 sata sedmično, a imaju bolji učinak od bilokojeg sporta.

 

Skakanje preko konopca

3 seta od 30 sekundi

Pozicija: Držite leđa uspravno i skačite preko konopca 30 sekundi, zatim napravite pauzu od nekoliko sekundi i sve ponovite još dva puta.

Vožnja bicikla

3 seta od 12 ponavljanja

Položaj: Lezite na leđa, ruke stavite iznad glave, savijte koljena na 5 stepeni i pomjerajte noge kao da pedalirate.

Podizanje leđima

3 seta od 15 ponavljanja

Položaj: Lezite na leđa, stopala stavite u položaj kukova, a zatim se podižite sve dok vam se ne zategne stomak i karlica.

Trčanje uz skakanje

Ponovite vježbu nekoliko puta

Položaj: Napravite položaj kao da trčite, iskoračite jednom pa drugom nogom, pa podižite koljeno kao da skakutate.

 

 

Korisni trikovi kako da se opustite

Pored toga što trebamo brinuti o našoj hrani, također trebamo voditi računa i o našem tijelu, a ovo su korisni trikovui koji će vam pomoći da iz tijela uklonite višak tečnosti.

Lezite u slanu vodu

Napunite kadu vodom, na temperaturi koja odgovara vašem tijelu, dodajte morsku so i neko eterično ulje i opustite se oko 45 minuta. Ovakav postupak možete ponoviti nekoliko puta u toku sedmice.

Limfna masaža

Ovo je jedna od najboljih masaža, a obavlja je fizioterapeut. Masaža pomaže u eliminaciji endema i poboljšanju cirkulacije, a i u borbi protiv celulita.

Presoterapija

Ovaj tretman se koristi jednom sedmično, a pomaže da se istjera zrak iz limfne drenaže te da se ponovo aktivira sistem cirkulacije.

Krpe za parenje

Kada se znojimo naše tijelo istjeruje suvišnu vodu, toksine i loše masti, pa se tako naš organizam dubinski čisti.

Pratite nas na društvenim mrežama