Stari način oglašavanja preko reklama ili reklamnih spotova koje kompanije same rade polako postaje stvar prošlosti, a zamijenio ga ja digitalni oblik koji se najčešće odvija preko društvenih mreža. U tome su se već ispraksirale neke od najpoznatijih zvijezda koje u ovom poslu vrte milione. Vodeći na ovoj listi je fudbaler Cristiano Ronaldo. Daily Mail objavio je listu poznatih osoba koje su u prošloj godini najviše zaradili na najpopularnijoj društvenoj mreži Instagram. Prema njihovim podacima najtraženiji u ovome je Cristiano Ronaldo, koji je od ovakvog oblika reklamiranja zaradio nevjerojatnih 47,8 miliona dolara.
Od ukupno 49 sponzoriranih objava u prošloj godini od kojih su većinom za velike kompanije poput sportske kuće Nike, Ronaldo je u džep spremio pozamašan iznos novca. Odmah nakon Ronalda na listi se nalazi još jedan nogometaš i to njegov najveći rival, Argentinac Lionel Messi. Barcelonin igrač zaradio je u protekloj godini od oglašavanja na Instagramu 23,3 miliona dolara. Ima ugovor sa sportskim brendom Adidas, američkim proizvođačem čipsa Lays, te brendom nakita Jacob & Co. U godinu dana objavio je ukupno 36 reklamnih poruka putem društvenih mreža.
Treće mjesto ove liste zauzela je jedna žena. Mlada manekenka i članica reality porodice Kendall Jenner u 2019., je putem oglašavanja na Instagramu zaradila 15,7 miliona dolara. 24-godišnja manekenka ima nekoliko partnerskih ugovora od kojih se ističe onaj s brendom cipela Stuart Weitzman, a isto tako ambasadorica je kozmetičke kompanije Estée Lauder.