Soha Mohamed Taha: Marama kao oblik izražavanja, a ne ugnjetavanja

Piše: Lejla Bejdic

Soha Mohamed Taha modna je blogerica i dizajnerica te influenserica sa stilom rođena i odrasla u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, a porijeklom iz Egipta. Studirala je masovne komunikacije, medije i fotografiju i udala se za ruskog IT inžinjera. Glavna je izvršna vlasnica internetske trgovine naziva Soha MT collection.

Skromna influenserica voli eksperimentirati sa svjetskim trendovima, zauzimajući skroman pristup, krojeći odijela i prateći vlastitu definiciju mode. Svoje dizajne modelira na Instagramu, što je privuklo pažnju ljudi koji vole skromnost. Njeni su projekti putovali širom svijeta, od Afrike, a dosegli su i UK, Švicarsku i Island.

– Nije stvar samo u tome koliko kože odlučim pokriti ili u tome da li nosim hidžab ili ne, već u samopoštovanju i načinu na koji se predstavljate. Volim nositi odjeću koja izražava moju individualnost i kreativnost, slučajno nosim hidžab i oblačim se skromno.

Upravo u ovoj potrazi da dokaže da je njena marama oblik izražavanja, a ne ugnjetavanja, Soha je prikupila više od 800.000 pratitelja na Instagramu, koji svakodnevne znakove preuzimaju iz njenih jednostavnih, skromnih, ali vrlo pomodnih postova.

– Više me, zapravo, ne muči kad znam da još postoje ljudi koji misle da je skromnost regresivna, jer ako se osvrnu oko sebe, vidjet će samo skromnu visoku modu na pistama i zataškane djevojke koje krase naslovnice međunarodnih časopisa bez ikakvog velikog povoda – kaže Soha i nastavlja „Sve dok izlazim iz kuće osjećajući se sigurna u ono što nosim, nije važno šta će ljudi pomisliti. Nastavit ću inspirirati, ​​jer uvijek je zabavno nadahnuti drugu ženu i biti razlog zbog kojeg se osjeća dobro u svom odabiru stila“.

Zahvaljujući njoj i mnoštvu šik konzervativnih žena na Bliskom Istoku i u svijetu, svjetla reflektora uperena ka skromnoj modi zasvijetlila su jače nego ikada.

– Kad su „Dolce & Gabbana“ dizajnirali svoju prvu liniju hidžaba još 2016. godine, bila sam mnogo uzbuđena i iznenađena tim njihovim iskorakom. Osjećala sam se kao da je to više od obične linije hidžaba, radilo se o poruci koju su slali. Željeli su bliskoistočnim ženama pružiti neku vrstu uključivanja i uvažavanja – kaže Soha.

No, bez skromnih utjecajnih osoba i modno pametnih Arapkinja na društvenim mrežama, koje svijetu pokazuju svoj nevjerovatno skromni stil, ništa se od ovoga ne bi dogodilo. Mnogi u svijetu vjeruju da su upravo one nadahnule dizajnere i marke širom svijeta za stvaranje i izlazak iz zone komfora.

Najvrjednija stvar u ormaru je bakin šešir

– Najvrjednija stvar u mom ormaru je „Chanel“ šešir moje bake. Moja ga je mama naslijedila od nje i dala mi ga kad sam imala šest godina. Iako ga više ne nosim, mnogo mi znači – kazala je jedne prilike Soha.

Uspjela je pratiti životnu strast i pretvoriti je u uspješnu karijeru, usmjeravajući svoj afinitet prema odjeći u liniju hidžaba, koju je počela 2015. godine.

– Postoji nešto vrlo posebno u izradi vlastite odjeće i gledanju kad ideja oživi. Volim stvarati i vidjeti druge žene kako nose moje dizajne.

Tekst prenesen iz aktuelnog printanog izdanja magazina “Azra”

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti