Sa željom za podizanjem svijesti o važnosti vježbanja i sportske aktivnosti, kompanija Avaz-roto press i magazin „Azra“ po prvi put su organizirali event u sklopu obilježavanja svjetskog dana sporta i tjelovježbe.
Event je počeo u 12 sati na šestom spratu garaže, veoma atraktivnoj lokaciji u sklopu prostora Avaz Twist Towera, a okupio je sve ljubitelje sporta i zdravog načina života.
-Ovaj događaj bio je otvoren za javnost te predstavlja samo jednu u nizu aktivnosti koju magazin „Azra“ zajedno sa marketing službom kompanije Avaz roto-press planira realizovati u narednom periodu. Posjetitelji su bili svi ljubitelji sporta i zdravog života te oni koji su zainteresovani za ovaj vid druženja – poručio je direktor marketinga Enis Hadžimujić.
Glavna i odgovorna urednica magazina „Azra“, Lejla Bejdić-Rizvanović istakla je kako je ovo još samo jedan u nizu događaja koje redakcija sprema za ovu godinu.
-U saradnji s marketing službom Avaz roto-press zasigurno nećemo stati na promociji i želji da našim klijentima, sagovornicima i čitateljima priredimo sjajna druženja. Ovaj događaj okuplja sve sportske fanatike, a drago nam je vidjeti i djecu koja također uživaju vježbajući uz svoje roditelje, sestre, tetke.. Posebna zahvala ide našim prijateljima projekta koji su prepoznali važnost obilježavanja Svjetskog dana sporta i jednog ovakvog eventa i što su uvijek uz naš magazin.
Odličnoj atmosferi doprinijeli su Mahir Beathouse i YNGOD koji svojim taktovima još više motivirali posjetitelje.
Događaj je napravljen u saradnji s fitness centrom Elite Fitness a projekat su podržali Orbico beauty s brendovima s.Oliver i Bruno Banani, Fabrika Coffee, Importanne Centar, Perutnina Ptuj, Oriflame, Leda, Violeta, Mak Zara i Imlek.
Za sve posjetitelje objezbjeđeni su i prigodni pokloni svih prijatelja projekta.
U nastavku pogledajte kako je sve izgledalo.