Početak kraja najpoznatije italijanske influenserice: Zašto je za sve kriv kolač

Piše: L. K. P.

Chiara Ferragni je danas mega ikona influenserske scene, njen život prate milioni, no sada se našla u velikoj drami radi božićnog kolača, odnosno posla oko njega. Naime, ona je prošle godine napravila projekt s kompanijom Balocco na projektu božićnog kolača pandoro.

Prodavali su ga po 9 eura, što je tri puta više, radi njenog imena. Na kutiji je pisalo da će novac od prodaje donirati pedijatrijskoj bolnici Regina Margherita u Torinu.

Istražitelji su potom otkrili da je zapravo kompanija Balocco već uoči projekta sama dala 50.000 eura bolnici, a Ferragni je zaradila milion eura. Kažnjena je s kaznom od milion eura radi ‘nekorektne komercijalne prakse’.

Nedavno se izvinula na Instagramu, no krenula je gubiti pratitelje, ali i brendove s kojima sarađuje. Otkrila je da je tih milion eura – sama lično donirala bolnici. Navela je da je napravila ‘komunikacijsku grešku’.

Najnovije je da je Coca Cola obustavila promotivne aktivnosti s njom, koje su bile najavljene za januar ove godine.

Chiara ima impresivnu karijeru u svijetu influensanja, pratimo je još od 2009. kada je pokrenula blog The Blond Salad i krenula u svijet bloganja.

Na koncu je postala mega zvijezda, Dior kuća radila joj je haljine za vjenčanje, za muzičara Fedeza, s kojim ima dvoje djece te se svi skupa promoviraju na mrežama.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Chiara Ferragni ✨ (@chiaraferragni)

No finansijske institucije Italije sada su krenule kopati, pa istražuju druge slučajeve slične saradnje, kad je 2021. i 2022. imala projekt s uskršnjim jajima i kompanijom Dolci Preziosi. I tada je najavljena donacija od čitave prodaje – za korist djece s autizmom. No skupili su milion eura, a donirali 36.000 eura.

Sada je Chiara pod lupom, sponzori polako odlaze, a finansijske institucije istražuju njene sve poslove. Osim Coca Cole tu je i Safilo, velika italijanska kompanija koja proizvodi niz linija luksuznih naočala.

No, očito, led je tanak kad dođe do prevare, a sada se njeno carstvo, izgrađeno na društvenim mrežama može srušiti kao kula od karata.

Italijanski mediji jako su se angažirali oko ovoga, a čak ju je komentirala italijanska premijerka Giorgia Meloni.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Chiara Ferragni ✨ (@chiaraferragni)

Istaknula je kako ‘pravi uzori nisu influenseri koji zgrću pune šake noseći odjeću ili pokazujući torbe, ili čak promovirajući jako skupe kolače  kojima uvjeravaju ljude da će činiti dobra djela, a cijena služi samo za paprene honorare. Pravi uzori su oni koji izmišljaju, dizajniraju i proizvode tu italijansku izvrsnost – naglasila je premijerka, piše People.

Chiara ovih dana ‘šuti’ na mrežama, ali suprug Fedez stao je u njenu obranu.

– Je li govorila o nezaposlenosti mladih? Ne. Je li pričala o finansijskom manevru koji rade sa svojim guzicama i koji još nisu završili? Ne. Je li govorila o finansijskim problemima zemlje? Ne. ‘Budite oprezni s ljudima koji rade na internetu’: to je prioritet našeg premijera – ironično je zaključio Fedez.

Iako je Chiarin broj pratitelja velik, u sedmici nakon izbijanja slučaja, otišlo je oko 90.000 pratitelja, a to je njih 0,3%.

Pročitajte još