Chiara Ferragni je danas mega ikona influenserske scene, njen život prate milioni, no sada se našla u velikoj drami radi božićnog kolača, odnosno posla oko njega. Naime, ona je prošle godine napravila projekt s kompanijom Balocco na projektu božićnog kolača pandoro.
Prodavali su ga po 9 eura, što je tri puta više, radi njenog imena. Na kutiji je pisalo da će novac od prodaje donirati pedijatrijskoj bolnici Regina Margherita u Torinu.
Istražitelji su potom otkrili da je zapravo kompanija Balocco već uoči projekta sama dala 50.000 eura bolnici, a Ferragni je zaradila milion eura. Kažnjena je s kaznom od milion eura radi ‘nekorektne komercijalne prakse’.
View this post on Instagram
Nedavno se izvinula na Instagramu, no krenula je gubiti pratitelje, ali i brendove s kojima sarađuje. Otkrila je da je tih milion eura – sama lično donirala bolnici. Navela je da je napravila ‘komunikacijsku grešku’.
Najnovije je da je Coca Cola obustavila promotivne aktivnosti s njom, koje su bile najavljene za januar ove godine.
Chiara ima impresivnu karijeru u svijetu influensanja, pratimo je još od 2009. kada je pokrenula blog The Blond Salad i krenula u svijet bloganja.
Na koncu je postala mega zvijezda, Dior kuća radila joj je haljine za vjenčanje, za muzičara Fedeza, s kojim ima dvoje djece te se svi skupa promoviraju na mrežama.
View this post on Instagram
No finansijske institucije Italije sada su krenule kopati, pa istražuju druge slučajeve slične saradnje, kad je 2021. i 2022. imala projekt s uskršnjim jajima i kompanijom Dolci Preziosi. I tada je najavljena donacija od čitave prodaje – za korist djece s autizmom. No skupili su milion eura, a donirali 36.000 eura.
Sada je Chiara pod lupom, sponzori polako odlaze, a finansijske institucije istražuju njene sve poslove. Osim Coca Cole tu je i Safilo, velika italijanska kompanija koja proizvodi niz linija luksuznih naočala.
No, očito, led je tanak kad dođe do prevare, a sada se njeno carstvo, izgrađeno na društvenim mrežama može srušiti kao kula od karata.
Italijanski mediji jako su se angažirali oko ovoga, a čak ju je komentirala italijanska premijerka Giorgia Meloni.
View this post on Instagram
Istaknula je kako ‘pravi uzori nisu influenseri koji zgrću pune šake noseći odjeću ili pokazujući torbe, ili čak promovirajući jako skupe kolače kojima uvjeravaju ljude da će činiti dobra djela, a cijena služi samo za paprene honorare. Pravi uzori su oni koji izmišljaju, dizajniraju i proizvode tu italijansku izvrsnost – naglasila je premijerka, piše People.
Chiara ovih dana ‘šuti’ na mrežama, ali suprug Fedez stao je u njenu obranu.
– Je li govorila o nezaposlenosti mladih? Ne. Je li pričala o finansijskom manevru koji rade sa svojim guzicama i koji još nisu završili? Ne. Je li govorila o finansijskim problemima zemlje? Ne. ‘Budite oprezni s ljudima koji rade na internetu’: to je prioritet našeg premijera – ironično je zaključio Fedez.
Iako je Chiarin broj pratitelja velik, u sedmici nakon izbijanja slučaja, otišlo je oko 90.000 pratitelja, a to je njih 0,3%.