Najla Muratović, influenserica iz Bosne i Hercegovine, svoj put u svijet influensinga započela je spontano, još tokom studentskih dana 2013. godine. Tada, kada je Instagram tek počeo osvajati svijet društvenih mreža, Najlin stil oblačenja i modni odabiri privukli su pažnju brojnih djevojaka.
Kako su godine prolazile, njen profil je polako rastao, a do završetka fakulteta, krajem 2017. godine, broj pratilaca je prešao 15.000. Tada su počeli stizati prvi upiti za saradnju, ali Najla ih je mudro odbila. Fokusirala se na svoj lični razvoj i napredovanje u karijeri, znajući da u tom trenutku ne može dati sve od sebe u svijetu influensinga. Međutim, vremenom se njen broj pratilaca povećao na blizu 80.000, a ozbiljni upiti za saradnju postali su sve češći.
Prije dvije godine Najla je donijela odluku da se profesionalno posveti influensingu. Ova odluka je došla ne samo zbog sve većeg napretka influensinga kao zanimanja u BiH već i zbog sve bolje organiziranih agencija koje dovode svjetske brendove na domaće tržište. Najveći razlog, kako kaže, bio je to što je u influensingu pronašla sebe i napokon imala vrijeme da se posveti ovom poslu na način koji smatra najboljim.
– U mom radu, kao influensera, inspirira me moja publika, odnosno ljudi koji me prate. Međutim, najveću inspiraciju pronalazim u svojoj mašti i kreativnosti koja nastaje iz nje, ali i želji da svakog dana nadmašim i postanem bolja verzija sebe – kaže nam Muratović.
Za nju je ključ autentičnosti na društvenim mrežama iskrenost i povjerenje koje gradi sa svojom publikom. Trudi se prikazati iskrene i realne trenutke iz svog života, jer niko nema savršen život, a to njena publika cijeni.
Kada su u pitanju ciljevi za iduću godinu, Najla planira nastaviti raditi na svom usavršavanju i obrazovanju u oblasti digitalnog marketinga. Vjeruje da je obrazovanje jedan od ključnih segmenata u bilo kojoj profesiji