Povećan broj posjeta muzeju Louvre nakon spota koji su snimili Beyonce i Jay Z

Piše: Redakcija

Nakon što je poznati muzički par Beyonce i Jay Z snimio spot za pjesmu “Apes**T” u čuvenom pariškom muzeju “Louvre”, predstavnici jednog od najpoznatijih muzeja na svijetu saopštili su kako je došlo do povećanog interesovanja posjetilaca ovom muzeju. U zvaničnom saopštenju uprave muzeja, navodi se da je nedugo nakon objavljivanja pomenutog spota koji već sada ima preko 140 miliona pregleda, zaprimljen veliki broj prijava za grupne posjete muzeju, a primjetan je i povećan broj individualnih posjetilaca.

-Porasla je posjeta ljudi koji dolaze iz Amerike, Kine i nekih europskih zemalja- navodi se u saopštenju.

Tokom snimanja spota, muzej je bio zatvoren, dok u šestominutnom spotu Beyonce i Jay Z prolaze kroz nekoliko najpoznatijih muzejskih postavki, a u pozadini se može vidjeti najpoznatiji slika na svijetu, čuvena Mona Lisa.

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti