Puma profitirala od RiRi

Piše: Redakcija

Baš kao što je Adidas pametno angažirao i dobro unovčio zvijezde poput Pharrella Williamsa, Rite Ore i Kanye Westa kroz posebne kolekcije s njihovim jedinstvenim idejama, i Puma je ponudu odlučila proširiti jednom zvjezdanom suradnjom.

Njihovom se brendu pridružila Rihanna čija je tenisica „the Creeper“ u kratkom roku postala bestseller.

Suradnja s Rihannom dio je nove Pumine strategije da se više fokusiraju na žene, budući da u tom segmentu već neko vrijeme primjećuju rast. Puma se inače već neko vrijeme nalazi na skliskom terenu zbog slabijih financijskih rezultata, a tu su i šuškanja kako ih konglomerat Kering, u čijem su trenutno vlasništvu, želi prodati.

Bjorn Gulden, brendov izvršni direktor javnost uvjerava u suprotno i najavljuje pozitivne promjene. Suradnja s Rihannom, smatra, tek je početak.

elle.hr

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti