Pogledajte lepršave Kidoki unikate samouke umjetnice Naile Šupić

Piše: Selma Hodo

Dvadesetčetverogodišnja Naila Šupić kreativnim radom počela se baviti prije nekoliko godina. Njena ljubav prema umjetnosti i potreba za kreativnim izražavanjem je, kako kaže, uvijek bila prisutna u njenom životu. Zbog toga je, prošle godine, odlučila pokrenuti mali biznis, u kojem bi mogla pokazati svu svoju kreativnost. Spojila je ugodno s korisnim i tako je nastao njen brend „Kidoki Art“.

Ova rođena Bugojanka sada je pravi profesionalac u iscrtavanju šoljica, tanjira, čajnika, ali i kapa s unikatnim vezom, potom platnenih cekera, te predivno iscrtanih rokovnika. Njeni radovi nalaze se u domovima širom Bosne i Hercegovine, ali i Evrope.

SLIKANJE JE NJENA PRVA LJUBAV

– Od malena sam radila neke sitnice za sebe i svoje najbliže, slikala, i jednostavno imala potrebu stvarati nešto rukama. Ubrzo nakon što sam sa suprugom doselila u Sarajevo, počela je pandemija Corona virusa. Slobodno vrijeme je učinilo svoje i znala sam da više ne trebam da čekam. Napravila sam početni plan i jednostavno krenula s izradom prvih predmeta – kazala je samouka umjetnica na početku našeg razgovora.

Budući da je njena prva ljubav slikanje, upravo je te radove na početku predstavila javnosti, no danas je ta ponuda mnogo veća.

– Širok je asortiman proizvoda koje kreiram i imam namjeru da ga uskoro obogatim. Trenutno se mogu pronaći ručno oslikani predmeti poput posuđa, cekera, rokovnika i kutija. Tu su i predmeti ukrašeni vezom. Osim dizajna koji ja osmislim i ponudim, rado ispunjavam i želje svojih klijenata.

Kako nam je kazala, Naila se trudi da uvijek nabavlja najbolje materijale koji su dostupni na našem tržištu. Bilo da je riječ o boji, koncu ili predmetima koje ukrašava.

– Najčešći kupci su žene širom BiH, a ima i onih koji naručuju i iz inozemstva, što je malo komplikovanije zbog slanja i preuzimanja pošiljke. Osim žena, iznenadili biste se kada biste znali koliko ima muških kupaca – uz osmijeh će Naila.

SUPRUG NAJVEĆA PODRŠKA

Klijenti koji naručuju, priča nam, obično nisu komplicirani, kupuju stvari koje su već na stranici ili se jave s već osmišljenim dizajnom. Naila ističe kako uvijek izađe ususret svojim mušterijama. Najviše voli kada neko prepozna njen stil, svidi mu se kao takav i traži nešto takvo s određenim ličnim detaljima.

– Najveća podrška mi je suprug, koji je uz mene od samog početka. Osim toga, imam i bezuslovnu podršku meni najbližih ljudi. Kad je riječ o reakcijama na moj rad, svi su jako oduševljeni, bar tako kažu, nadam se ne samo radi podrške (smijeh). No, s obzirom na to da imam mnogo klijenata koji mi se redovno vraćaju rekla bih da im se moji radovi jako sviđaju, te da prepoznaju ljubav koja je uložena u taj rad i njegovu autentičnost.

Inspiraciju, kaže, nalazi svuda oko sebe, ali joj je najbitnije da je njen rad unikatan. Tufne, cvjetni i bosanski motivi ono je što karakterizira vizuelni identitet njenih radova.

ŽIVOT KAO VJEČITA INSPIRACIJA

– Danas, kada je tržište stvarno ispunjeno i šaroliko, teško je biti specifičan. Konstantno se trudim izmisliti nešto novo, ubaciti neki novi proizvod, osmisliti novi dizajn i time doprinijeti šarolikosti. Inspiracija je sveprisutna i crpim je iz svega što me okružuje. Nemam sada nešto posebno što bih izdvojila. Jednostavno, svakodnevni život i obične stvari. Vjerovatno zato je nikada i ne manjka, konstantno u glavi imam nekoliko ideja unaprijed i tako je otkako sam počela s radom – iskreno će Naila.

Iako nekada izrada njenih radova zna trajati i danima, pogotovo ako je riječ o sitnom vezu ili ručno oslikanim cvjetićima, to joj, kako kaže, ne predstavlja problem već čisto zadovoljstvo. Bitno joj je da na kraju dana ima savršeno urađen rad.

Poznato je da se ručni rad kod nas u Bosni i Hercegovini slabo cijeni, no Naila je kazala kako do sada nije imala negativnih iskustava sa svojim klijentima.

– Imala sam najbolje mušterije do sada koje me svojim lijepim pristupom samo dodatno motivišu da nastavim to što sam počela.

Njeni radovi su lepršavi, nježni i veoma ženstveni, a nas je zanimalo zbog čega je svom brendu dala ime „Kidoki“.

– Dok smo se moj suprug i ja još zabavljali, imala sam običaj govoriti „oki-doki“, pa me je s vremenom tako počeo zvati Kidoki. Kasnije, kada mi je trebalo ime za brend, to ime mi se činilo simpatičnim i neobičnim, pa sam ga iskoristila – otkrila je.

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti