Aida Terzić i Maida Jašarević, sestre poduzetnice kreiraju odjevne komade za sve generacije

Piše: Ilma Jakubovic

Uz kafu smo napisale nekoliko naziva za brend i izvlačile papiriće, a iskrena da budem bio je Aidin izbor. Krenule smo od sakoića, kabanica/vjetrovki, a kako osjetimo lijepu vezu između nas i naših dragih klijentica, onda se stalno rađaju neki novi proizvodi. „Stylinger“ je namijenjen svim ženama

Sestre Aida Terzić i Maida Jašarević od 17. godine rade puno radno vrijeme, roditelji su ih uvijek usmjeravali u posao. Kako kažu, kao porodica su veliki radoholici te konstantno sebi pridodaju nove poslove i projekte, taj entuzijazam i stalnu želju za stvaranjem novih vrijednosti nose iz kuće svojih roditelja. Aida Terzić je direktorica „Pino Nature“ hotela i uvrštena je među 40 najuspješnijih lidera Jugoistočne Evrope ispod 40 godina, a Maida je postala vlasnica „Relax Toursa“. Zajedničkim snagama su pokrenule brend „Stylinger“, koji je u kratkom vremenu našao svoje mjesto na modnoj sceni u BiH, a brzo su ga prepoznale i ljubiteljice kvalitetnih i unikatnih modnih dodataka iz cijele balkanske regije.

Za naš magazin sestre su govorile o podstreku za osnivanje brenda, kreacijama, inspiraciji, a otkrile su i šta novo pripremaju za dame sa stilom.

– U toku pandemije smo uvidjeli mnoge stvari, a jedna od ključnih je da mi kao građani BiH možemo samo opstati ako se usmjerimo jedni drugima, da nam je domaća proizvodnja bila spas u trenunicma kada je sve bilo zatvoreno. Tada smo shvatile pravu snagu domaćeg proizvoda i poželjele da u još jednom lijepom segmentu damo svoj doprinos. U pandemiji smo, kada je grana turizma najsnažnije pogođena, shvatili koliko zavisimo od domaće proizvodnje i koliko je ona važna za sve nas, te da joj i mi želimo dati svoj mali doprinos. Da šijemo lijepe stvari za naše žene, a ujedno da potpomažemo domaću proizvodnju koja itekako ima kvalitetne stvari – kazale su na početku našeg razgovora.

U SVAKI KOMAD UTKAJU DIO SEBE

Odjeća koju kreiraju namijenjena je poslovnim ženama, mladim i modernim djevojkama, a, kako ističu, prikladna je za sve prilike. Otkrile su nam kako je nastao sam naziv brenda.

– Uz kafu smo napisale nekoliko naziva i izvlačile papiriće, a iskrena da budem bio je Aidin izbor – kazala je Maida.

Ljubav prema dizajnu je urođena gotovo svakoj ženi, no ističu kako one nisu dizajnerice, one ne kreiraju nego šiju i kombiniraju stvari koje su već na tržištu, ali ih je teško pronaći na našem. A, kako kažu, u svaki komad ubace svoj dašak.

„Stylinger“ je namijenjen svim ženama, jer pravi stvari koje mogu nositi gotovo  sve generacije.

– Mi inače ne planiramo ništa previše unaprijed pa tako nismo ni naš brend niti naše odjevne komade. Često nam dođe neka ideja ili ugledamo nešto što nam se sviđa pa napravimo kombinaciju i tako stvaramo „Stylinger“.

Njihova ponuda je šarolika za sve ljubiteljice mode.

– Krenule smo od sakoića, kabanica/vjetrovki, a kako osjetimo lijepu vezu između nas i naših dragih klijentica onda se stalno rađaju neki novi proizvodi. Nekada nam i same klijentice zatraže neki proizvod. Šile smo kapute koji su nam bili bestseller, te smo tada dobile vjetar u leđa, nije bilo većeg zadovoljstva nego kada vidimo lijepu ženu u nečemu što smo mi napravile ili kada dobijemo zahvalu, lijepu sliku. Čovjeku to daje ljubav i želju da ide dalje. I tako smo proširile našu ponudu na kapute, mantile, suknje, košulje, bluze, a sada za ljeto i lijepe jednostavne haljine koje su nosive za svaku ženu ili djevojku. Nastojimo da pravimo ono što je teško nama lično naći, a sviđa nam se – otkrivaju sestre čije odjevne komade možete pogledati u njihovom show roomu.

Jednoglasno su istakle da ih kreiranje novih stvari ispunjava, a, kako kažu, gdje ima ljubavi tu ima i lijepog ishoda.

– Koristimo prirodne i kvalitetne materijale kao sto su kašmir, vuna, pamuk,  lan, ali s obzirom na brzinu današnjeg života mi žene želimo lagane stvari, posebno u ljetnom periodu, bez gužvanja i potrebe za peglanjem, tako da smo ubacile i viskozu i medinsku svilu, koji su divni materijali za ljetne dane.

Zanimalo nas je koliko vremena im je potrebno za izradu jednog komada odjeće te kako izgleda sami proces od mašte do konačnog proizvoda.

JEDINSTVENO I UNIKATNO

– Proizvodnja nije jednostavna, jer svaki dio odjeće šije druga žena iz naše fabrike, to je cijeli proces od ideje do izrade šnita, pravljenja uzorka, pa, ako usvojimo model, biramo tkanine i boje, prave se veličine, biraju dugmad i sl. Ako nam se nešto ne svidi na uzorku koji smo napravile, onda sve idemo iz početka, taj proces nije toliko ni brz niti jednostavan, ali je lijep – objasnile su.

Osvrnule su se i na podršku bh. brendovima.

– Mislim da je najveći problem kod nas što nije cijenjen bh. brend, nažalost, vrlo mali broj ljudi cijeni domaću proizvodnju, ali kada bismo malo više ulagali jedni u druge, to bi bio jedan krug gdje bismo svi bili mnogo uspješniji.

Na kraju razgovora su preporučile koje boje i dezeni će bit apsolutni hit za nadolazeću sezonu.

– Nakon hladne zime svi su željni malo vedrine, tako da uz sunce dolaze malo vedrije boje i laganiji materijali, mada se naš brend ne bazira na praćenju trendova nego više na ugodnu i lijepu odjevnu kombinaciju, ali ono što je nama bitno, a mislimo i svakoj ženi, jeste da se osjećamo unikatno, te iz tog razloga radimo limitirane količine i svoje kolekcije ne ponavljamo. Ciljano pravimo manje količine, kako bi se žene koje nose naše odjevne predmete osjećale jedinstveno i unikatno – istakle su.

LJUBAV KAO GLAVNI POKRETAČ

– Budući da smo obje preokupirane svojim trenutnim poslovima i obavezama u „Pino Nature“ hotelu i „Relax Toursu“, jasno je da cilj pokretanja novog brenda nije samo profit, nego i želja da ujedno uposlimo domaću proizvodnju, dok naše dame uživaju u gotovo unikatnim proizvodima u veoma limitiranim količinama. Nas su u životu uvijek pokretali ljubav, želja i trud, a svaki početak je tezak, ali mi moramo reći da smo prezadovoljne kako se cijela priča o „Stylingeru“ razvija i zahvaliti svim našim dragim ženama koje nas vole i podržavaju, a najviše nas raduje kada se vraćaju po novi komad.

 

Pročitajte još