Bh. kreativci i unikatni proizvodi na još jednom OREA Art marketu

Piše: Azra

Jedinstveni prodajni sajam rukotvorina sa bh. etiketom OREA Art market održat će po 4. put u nedjelju 5.6.2022.g. u Botaničkom vrtu Zemaljskog muzeja BiH. Tradicionalno okupljajući posjetitelje svih generacija i bh. kreativce, OREA Art market nudi spoj ugodnog ambijenta sa fantastičnom ponudom ručno rađenih proizvoda, gastro ponude i odlične zabave. Ove godine posjetiteljima će svoje proizvode predstaviti ukupno 57 učesnika, među kojima je prvi put i brend Bán Leather Goods sa proizvodima od kože.

“Ove godine ćemo prvi put biti izlagači na OREA Art marketu, a posjetitelji će moći uživo da pogledaju naše proizvode od kojih izdvajamo Kulin narukvice za sat, Borić i Šubić minimalističke novčanike, a tu će biti i nova verzija Banate novčanika” ističe Halid Kasapović osnivač i product dizajner brenda Bán Leather Goods. 

U ovom kreativnom timu ističu kako žele stvarati unikatne proizvode koje će se prenositi s generacije na generaciju, zadržavajući kvalitet i tradiciju. Iako je njihov fokus izvoz proizvoda, ističu  kako je saradnja sa OREA-om u posljednje dvije godine bila izuzetno vrijedna posebno kroz domaću  platformu prodaje i promocije.

OREA nudi zaista veliku podrsku malim biznisima kroz različite forme radionica, promovisanja ili art marketa kroz jedan otvoren i veoma pozitivan odnos sa kreativcima, naglašava produkt dizajnerica Tatjana Kovačević – Vidović koja će se na ovogodišnjem OREA Art market predstaviti sa svojim najpoznatijim  unikatnim proizvodima. Jedan od njih je AntiPlastik čaša. Dizajnirana i proizvedena od strane TAKO studija keramike u cilju širenja vizije svijeta sa VIŠE KERAMIKE, a MANJE PLASTIKE. 

Tatjana kroz svoj rad nastoji da oživi tradiciju grnčarstva u BiH, te prenese dio čari stvaranja keramičkog djela, kroz tragove u glini, potez ruke ili spuzvice, te zajedno sa određenom idejom vodiljom stvori proizvod koji priča priču kroz formu i emocije. 

Podsjećamo  ove godine OREA Art market ima humanitarni karakter jer će se sav  novac od prodaje ulaznica donirati Udruženju Srce za djecu za potrebe Roditeljske kuće u kojoj borave roditelji sa djecom oboljelom od karcinoma. Do sada je kroz ovu akciju prikupljeno više od 20.000 KM. ž

Prepoznavajući važnost jačanja kreativne industrije i malih obrtnika u BiH, brojni su sponzori već godinama podrška u organizaciji i promociji OREA Art marketa među kojima je i Galenika.

„Našu saradnju sa Orea Art Marketom započeli smo prošle godine i veliko nam je zadovoljstvo da smo i ove godine dio ovog projekta. Galenika je prepoznala važnost ovog događaja dvojako, s jedne strane kao pružanje podrške malim privrednicima i kreativcima iz BiH, a s druge strane tu je humanitarni karakter ovog događaja što za nas ima posebnu važnost, jer je Galenika kompanija koja društveno odgovorno poslovanje drži na vrhu poslovnih prioriteta.“ – izjavio je Naid Gubaljević, Country Manager za BiH u kompaniji Galenika. 

Pored Galenike, OREA Art market ove su godine podržali i UniCredit Bank,  Visa, Lutrija BiH, Casa de CAMPARA, Bingo, BH Telecom, Općina Centar, Europlakat, Franck, EuroExpress,Leda, ADRIATIC osiguranje, Gama AA security, Arton media kao i  medijski pokrovitelji Klix, magazine Azra  Bonjour , RSG Radio i Radio ANTENA.  

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti