Tanja Bracić, voditeljica prodaje u „MRM“ tvrtki: Svaki „Audi“ model je poput dijamanta koji se brusi do savršenstva

Piše: E.M.

Tanja Bracić, je rođena Travničanka koju je život odveo u Mostar. Studentske dane je započela u Sarajevu, gdje je upisala Ekonomski fakultet. Spletom okolnosti, studije je nastavila u Mostaru gdje je i diplomirala na Ekonomskom fakultetu. U tom predivnom gradu na Neretvi upoznala je svog muža i zasnovala obitelj. Ponosna je majka dvojice odraslih sinova. Iako je u svojoj karijeri postigla brojne poslovne uspjehe, njih dvojicu smatra svojim najvećim uspjehom i najvećom radosti u životu.

– Od 2015. godine radim za tvrtku MRM u kojoj sam ostala vjerna svom omiljenom brendu. Raditi za „Audi“ je nešto što je meni potpuno prirodno i nakon više od 20 godina posvećenih ovom brendu mogu reći da mi je „Audi u krvi“ – priznaje Tanja.

 Možete li nam uporediti „Audi“ iz vremena kada ste Vi tek uplovili u ove vode i poziciju na kojoj se „Audi“ nalazi danas?

-Teško je uporediti tadašnji „Audi“ sa današnjim. Općenito, autoindustrija je neuporediva iz tog perioda i danas. Godine 1998., nismo ni zamišljali da ćemo jednoga dana voziti električne automobile, a tada također još nije postojao niti jedan „Audijev“ SUV. Tek su se spominjali neki konceptni modeli, ali ništa nije bilo realizirano kao serijski automobil. Tek nekoliko godina kasnije „Audi“ počinje trend koji je danas popularan širom svijeta. Proizveden je model Q7 koji je označio eru SUV vozila kojih danas imamo čak osam, uključujući i tri potpuno električna modela. Ono što se nije promijenilo je „Audijeva“ posvećenost kontinuiranom napretku. Svaki model je poput dijamanta koji se brusi do savršenstva.

  Nedavno ste označili početak prodaje električnog GT automobila e-tron GT i u Bosni i Hercegovini, čime dokazujete kako je elektromobilnost definitivno budućnost autoindustrije. Recite nam o kakvom je modelu riječ i šta još „Audi“ radi na tom razvojnom putu?

– Audi e-tron GT i Audi RS e-tron GT su prvi električni grand touring automobili našeg brenda. Riječ je o vozilima čija je upotreba višestruka, što znači da su podjednako dobri i kao automobili za svakodnevnu upotrebu, duga putovanja, ali i za uživanje u sportskoj vožnji. Njihov domet, ovisno o načinu vožnje, doseže do 480 kilometara s jednim punjenjem, a performanse koje postižu su doista impresivne. RS e-tron GT raspolaže s čak 646 KS i od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 3,3 sekunde.

Danas raspolažete s dva punjača, od 50KW i 22KW. Gdje su sve implementirane Vaše e-punionice?

– MRM je tvrtka koja ide ukorak sa svijetom pa smo prve punionice postavili još 2019. godine. Volimo ići ispred ostalih jer želimo služiti kao dobar primjer. Slogan „Audija“ glasi: „Vorsprung durch Technik“, što u prevodu znači „Napredak kroz tehniku“. Time se vodimo i mi u MRM-u. Naše punionice se nalaze u Mostaru i Ljubuškom i dostupne su svim korisnicima, neovisno o brendu automobila koji voze.

 Iza nas je težak period izazvan pandemijom, a MRM nastavlja da uspješno odolijeva svim nametnutim izazovima. Koliko je danas teško zadržati „ime“ na tržištu i bilježiti stabilno poslovanje?

– U današnje vrijeme, izuzetno je teško održati svoje mjesto pod suncem. Baš u trenutku kada je autoindustrija krenula uzlaznom putanjom, desila se pandemija. Uzrokovala je veliki „potres“ u svijetu, pa tako i u autoindustriji. Uz sve te izazove, MRM je stoički podnio sve aktuelne krize. Ključ je u brzoj prilagodbi, a to smo na vrijeme shvatili i značajno smo „ograničili štetu“.

Koja je filozofija Vašeg poslovanja?

– MRM je kao tvrtka težio ka tome da budemo ispred vremena, barem kada je riječ o Bosni i Hercegovini. Još od naših početaka, težili smo ka tome da budemo društveno odgovoran kolektiv, što je u tom vremenu bilo prilično novo, a danas je teško zamisliti jedan moderan kolektiv bez takve filozofije. S vremenom, unapređivali smo kolektiv, gradili se i usvajali razlike. Postepeno smo postali poput velike porodice i svaki novi radnik vrlo brzo i lako se uklopi u naš kolektiv. Ponosni smo na našu ekipu, koja uvijek daje sve od sebe kako bi naši klijenti bili zadovoljni.

 Koliko često se susrećete s predrasudama da je autoindustrija, ipak, muški fah? Kako je, zapravo, biti žena u poslu u kojem dominiraju muškarci?

– Tvrtka MRM u potpunosti razbija te predrasude. Taj stereotip kod nas ne važi, s obzirom na to da su u prodaji i administraciji gotovo sve žene. Imamo tek jednog prodajnog savjetnika, dok su sve ostalo kolegice. To je nešto što bih ostavila u prošlosti jer društvo napreduje i drago mi je da je sve manje klijenata iznenađeno kada me vide u salonu. Svijest se polako mijenja. U konačnici, naši rezultati sve govore. Ovo je daleko od isključivo muškog faha. Za sve je potrebna simbioza, a MRM je odličan primjer.

Šta Vas privlači u ovoj industriji? Imate li svog favorita među bogatom ponudom „Audi“ modela?

– Stagnacija u autoindustriji ne postoji i morate uvijek razmišljati u pravcu napretka i poboljšanja, a ni kupci „ne praštaju“. Zato se vodim rečenicom koju sam upamtila od jedne Audi trenerice koja je rekla „Obujte cipele kupca i prošećite u njima“. Kada se stavim u ulogu kupca, mnogo mi je lakše da shvatim šta bi on želio od mene i od kompanije za koju radim i time se vodim. Teško je izdvojiti jednu stvar koja me privlači u autoindustriji. Riječ je o jednoj kompletnoj „kompoziciji“ koja ovaj posao čini tako lijepim, a izdvojila bih rad s velikim brojem različitih ljudi, kao i vrhunskim automobilima. Kada već pitate za mog favorita među „Audi“ automobilima, to je Audi RS e-tron GT s kojim sam se „upoznala“ nešto ranije ove godine na jednom od „Audi“ treninga i mogu reći da je to bila ljubav na prvi pogled!

S obzirom na to da radite izazovan i dinamičan, a uz to jako odgovaran posao, kažite nam da li je teško naći balans između poslovnog i privatnog?

– U početku je to bilo teško, s obzirom na to da imate manje iskustva i da tek stičete znanje. I u tom teškom periodu imala sam podršku obitelji, što mi je svakako mnogo značilo. S ove vremenske distance mislim da ništa od ovoga ne bi bilo moguće bez njih. S vremenom, sa stečenim iskustvom, dolazi i samopouzdanje i unutarnji mir, a s obzirom na to da ja svoj posao izuzetno volim, sve se to lako izbalansira. Ljepota ovog posla je i u tome što svakodnevno širim svoj krug poznanstava, a također imam priliku razmjenjivati iskustva i s kolegama na našim Audi treninzima i druženjima.

Audi Q4 e – tron će imati svoje prve isporuke iduće godine. Šta „Audi“ planira u nadolazećem periodu za kupce i simpatizere brenda?

– Godina 2023. će za „Audi“ biti izuzetno produktivna i vidjet ćemo brojne novitete. Očekuju nas premijere redizajniranih modela A3, Q7 i Q8, dok nam stižu nove generacije A4 i A5, a svijet će prvi put imati priliku da ugleda potpuno nove električne modele iz e-tron porodice – Q6 e-tron i A6 e-tron. U svakom slučaju, pred nama je uzbudljiv period i svi s nestrpljenjem iščekujemo da ovi modeli ugledaju svjetlo dana i dožive svoju premijeru.

 

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti