Milan Maglov za „Azru“: U BiH se uvijek osjećam dobrodošlo, djed mi je prenio tu ljubav

Piše: E.M.

Milan Maglov priznato je i cijenjeno ime kada riječ o promociji putem društvenih mreža i trenutno jedan od vodećih freelancera u ovoj oblasti u našem regionu. Na društvenoj mreži Instagram prate ga 142 hiljade osoba. Prva iskustva stekao je kroz rad u brojnim marketinškim agencijama sve dok se nije otisnuo u solo vode. Godine 2011., usmjerava se na community management, kada pokreće Facebook stranicu naziva „Dnevna doza kreativnosti“, koja je ujedno bila odskočna daska u njegovom poslu. Znanje koje je stekao u agencijama i kroz novinarski posao kojim se bavio pokazalo se kao odličan spoj za osmišljavanje strategija najrazličitijih kompanija i brendova na društvenim mrežama.

Tokom bogate karijere sarađivao je s nekim od najvećih kompanija u Srbiji poput „Telenora“, „Maxija“, „Adidasa“, „Samsunga“, radeći na velikim i značajnim kampanjama, a danas sa svojim timom vodi Facebook stranice i Instagram profile za više od 20 klijenata. Također, bavi se i edukacijom u oblasti promocije biznisa na društvenim mrežama. Kažu da je čovjek najsretniji kada hobi pretvori u posao, a da li je tako bilo i u njegovom slučaju i koliko ga ispunjava ono što radi, otkriva nam Milan na početku ugodnog razgovora.

– Zaista je magično kada u životu posao ne vidite kao teret i ne osjećate gorčinu svaki dan kada se probudite, jer morate da idete na neko mjesto gdje ćete provesti osam ili više sati. Ja mogu reći da jesam sretan što je jedna ideja i, može se reći, hobi izrasla u nešto od čega mogu da lijepo živim i da na kraju to smatram svojim poslom. Iskreno, jako sam sretan i zadovoljan onim čime se bavim, jer svakodnevno u tom poslu mogu da iskoristim više mojih talenata.

Otkrili ste da ste radili kao kondukter, prodavac knjiga pa čak i u kazinu. Jeste li ikada mogli naslutiti da će Vaše ime danas biti tako priznato u svijetu marketinga? Kada ste postali svjesni da je ovo put kojim treba da idete?

– Smatram da je jako važno tokom školovanja uraditi što više vanškolskih aktivnosti, da se oprobamo u raznim stvarima ne bismo li shvatili šta nam zapravo prija. Ja sam tokom srednjoškolskih i studentskih dana zaista eksperimentisao i nisam se stidio da radim različite poslove. Iz toga sam ponio dragocjena znanja, iskustva i spoznaje. Tada nisam znao šta me čeka, ali sam iskreno uvijek pravio velike planove i postavljao ozbiljne ciljeve. Ipak, da se i danas bavim prodajom knjiga, mislim da bih bio najbolji prodavac u našem regionu. Moj moto jeste: koji god posao radio, trudit ću se da budem što bolji u tome.

 Jedne prilike ste istakli kako Vas je šef proglasio netalentiranim za marketing, a svojevremeno ste sami dali otkaz i otisnuli se u solo vode. Koliko je u životu važno imati jasan cilj pred sobom? Šta je to čime ste se Vi vodili nakon što ste donijeli tu odluku?

– Zapravo, moj šef samo nije vjerovao da bih ja dobro „prelio“ svoje znanje iz tradicionalnog marketinga na društvene mreže i, u trenutku, nije mislio da sam ja najbolja osoba da se bavim nekom Facebook stranicom. Bunt jeste nešto što me pokreće i želio sam da i njemu, a i sebi, dokažem šta mogu. Kada na određenim poslovima nisam više osjećao da mogu da napredujem ili da me dovoljno ne cijene, ja sam odlazio dalje. I moram priznati, nisam predug čekao da se osamostalim. Ako neko tvrdi da je sjajan menadžer, da je odličan u prodaji, marketingu, kao što sam ja tada mislio, onda treba da se osamostali i to pokaže na pravi način. Ja sam to i uradio. Kada ulažete u svoje znanje, trudite se, vrijedni ste, onda vam je zaista nebo granica.

 Društvene mreže i internet marketing se konstantno unapređuju, a krug stručnjaka u toj oblasti se širi. Kažite nam šta je ključno da biste ostali u „igri“?

– Ključno je konstantno učiti i prilagođavati se promjenama. Uopšteno, bez prihvatanja promjena nema napretka. Ljudi imaju otpor prema novim stvarima, prema onom što im je nepoznato. Ja sam se uvijek hvatao u koštac s promjenama i mislim da je presudno bilo da sam savladavao nove stvari u trenutku dok im se drugi opiru. Onda postanete neko koga će drugi pratiti jer imate znanje i već „plivate“ u onom što je njima nepoznato. Naprimjer, tako je bilo u mom slučaju s marketingom na društvenim mrežama.

Iz Vašeg stučnog ugla i dosadašnjeg iskustva, kolika je, zapravo, moć medija i društvenih mreža?

– Ogromna. I to sada već vidimo po tome što određeni pokreti na društvenim mrežama mogu dovesti do pritiska i na nivou države. Društvene mreže više nisu nov medij i zaista su moćne i kada je riječ o promociji ličnosti i biznisa.

Kako se Vi odmarate od ekrana i koliko je važno s vremena na vrijeme uzeti detox od „online svijeta“?

– Ja sam osoba koja može bez društvenih mreža, ali ne želim da budem bez njih jer se koncentrišem na pozitivne stvari koje nam donose, a ima ih mnogo. Ipak, konzumacija vremena je zaista velika kada je riječ o društvenim mrežama, tako da umijem da otklonim telefon, umijem da se koncentrišem na sagovornika, umijem da uživam u prirodi. Mislim da je to zaista važno.

 Šta je to što uvijek savjetujete učesnike Vaših edukacija?

– Prva stvar je da za uspjeh na društvenim mrežama moraju imati kontinuitet. A jedna od stvari koje im prenosim i vezano za lične profile i za poslovne jeste da prestanu da previše razmišljaju o tome šta će neko reći od njima poznatih ljudi ako se oni snime i ako sebe prikažu. Dakle, sada je vrlo važno da iskoriste video formu i da ne čekaju da to svi urade, pa da tek tada oni „uđu u kolo“. Potrebno je pratiti trendove i biti jedan od onih koji će ih prvi prihvatati.

Često na Instagram platformi pomjerate granice i postavljate sebi interesantne izazove koje Vaši pratitelji dočekuju s oduševljenjem. Kako ste uplovili u tu priču i koji izazov Vam je bio najdraži dosad?

– U jednom trenutku prošle godine pomislio sam kako mi je dosadno da radim iste ili slične stvari i kako neke želje konstantno čekaju na red da budu ostvarene. Tada sam sastavio listu od 20 želja i dao sebi četiri mjeseca da ih ostvarim. Vjerujte, to su bila najdinamičnija četiri mjeseca u mom životu i zaista sam obogatio svoj život. Potom sam i u ovoj godini nastavio, ali sa izazovima koji su mi zadali moji pratioci. Jedan od najizazovnijih bio je da istrčim polumaraton, a neki od meni zanimljivijih bili su da odem na aerodrom i tražim prvi let na kojem ima mjesta da što prije poletim. Tako sam završio u Stockholmu. Potom, ljudima je bilo zabavno kada sam otišao na svadbu nepozvan ili kada sam pristao da budem kum na vjenčanju mojoj pratiteljki.

 Da na jedan dan nestane internet, telefoni i sve društvene mreže, kako biste ga proveli?

– Sa svojim prijateljima na nekoj večeri ili negdje u prirodi.

Šta biste voljeli promijeniti u svijetu, da imate moć?

– Uh, toliko je toga. Ali odlučit ću se za jedan netipičan odgovor, a to je da žene zaista budu ravnopravne s muškarcima u cijelom svijetu.

Dolazite li u Bosnu i Hercegovinu? Šta najviše volite posjetiti ovdje?

– Ja jako volim Bosnu i Hercegovinu. Uvijek se tu osjećam dobrodošlo i volim da dođem. Jedno vrijeme u djetinjstvu čak sam i živio u BIH. Moje dede i babe kao i moj tata su rođeni u blizini Banje Luke i posebno moj deda Anđelko mi je prenio ljubav prema BIH. Volim i Sarajevo i Banju Luku i Mostar i Jahorinu i sva vaša prirodna bogatstva. U prethodnih osam godina često sam održavao i svoje edukacije u gradovima širom BiH i uvijek je to bilo jako lijepo posjećeno. Divne uspomene nosim i sjajne ljude znam u BiH.

 Upoznajte nas s Vašim budućim planovima.

– Planiram da budem sretan. Znam da ste mislili možda na neke poslovne planove, ali toliko sam toga ostvario, obezbijedio sebe finansijski, kupio nekretnine koje sam želio. Nastojat ću da ne hrlim konstantno za poslom, već da što više uživam i ostvarim neke privatne ciljeve koji su mi značajni.

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti