Od klasika do noviteta na policama: Najprodavaniji parfemi na svijetu

Piše: Azra

Parfem je najličniji dio beauty rutine i prepoznatljiv je kao odraz naših iskustava i uspomena. Vrlo je ličan i mora odražavati i otkrivati ​​ko ste još od prvog trenutka kada ga pomirišete. Da biste odabrali pravi, treba ga prilagoditi vašoj ličnosti, godinama, pa čak i raspoloženju. Idealna je opcija i za poklon, a kada jedan takav uspije da se pozicionira visoko na listama najprodavanijih, to znači da je uspio zadovoljiti mirisna čula hiljada žena.

 Dior J’adore

„J’adore Eau de Parfum“ je veličanstveni ženstveni cvjetni miris kuće „Dior“. Miriše kao buket najljepšeg cvijeća iz cijelog svijeta. Esencija ylang-ylanga sa svojim cvjetnim i voćnim notama i esencijom damaske ruže iz Turske stapaju se s rijetkim duom jasmina Grandiflorum iz Grassa i indijskog jasmina Sambac, s voćnom i raskošnom senzualnošću.

 Viktor & Rolf Flowerbomb

Eksplozivni buket svježih i slatkih nota stiže s parfemom „Flowerbomb“, koji su dizajnirali Olivier Polge, Carlos Benaim i Domitille Berthier. Predstavljen je 2005. kao orijentalni parfem. U visokim notama prevladavaju svježi i slatki akordi bergamota i zelenog čaja. Srce je cvjetno i raskošno s intenzivnim, slatkim i čistim jasminom, zavodljivom ružom Centifolia, frezijom i orhidejom Cattleya.

 Yves Saint Laurent Black Opium

U septembru 2014. „Yves Saint Laurent“ lansira „Black Opium“, novi miris najavljen kao rock’n’roll interpretacija klasika koji bi trebao naglasiti mračnu, misterioznu stranu brenda YSL.  U mirisu dominiraju note kafe, prisutne u velikim količinama. Dodatni akordi su ružičasti biber, cvijet narandže, jasmin, vanilija, pačuli i kedar.

Giorgio Armani Si

Lasiran 2013. godine, brzo  je privukao pažnju mirisnih zaljubljenika i obezbijedio visoko mjesto na ovoj listi. Gornju notu ovog voćnog mirisa čine list i pupoljak ribizle, u sredini su majska ruža i bijela frezija, dok bazu čine vanilija, pačuli, ambroksan i drvene note.

 Lancôme La Vie est Belle

Koncept ovog mirisa usredsređen je na ideju prirodne i jednostavne ljepote i izbora sopstvene vizije sreće. Miris je svojevrsni pogled na život, inspiriran radošću i zadovoljstvom u malim stvarima. Iris je ključni sastojak parfema, okružen cvjetovima narandže i jasminom. Otvaranje kompozicije pruža voćne arome crne ribizle i kruške, dok je osnova topla, gurmanska i puderasta, zahvaljujući bademovim akordima mahune tonke, pralina, pačulija i vanilije.

Le Labo Santal 33

Ovaj drveni aromatični miris kreirao je Frank Voelkl, a dolazi u kombinaciji sandalovine, kardamoma, ljubičice, kože, ambera i irisa. Od 2011. je dostupan na tržištu.

Byredo Gypsy Water

„Gypsy Water“ je drveni aromatični miris za žene i muškarce lansiran 2008. Gornje note su kleka, limun, bergamot i biber, srednje note su borove iglice, tamjan i korijen irisa, a bazne note su vanilija, sandalovina i amber.

 Guerlain Mon Guerlain

Ovaj parfem svrstavamo u grupu orijentalno-drvenih mirisa čije su gornje note lavanda, mandarina i bergamot. U srednjim notama je bogatstvo ruže, jasmina, vanilije s Tahitija i Madagaskara, dok aromama osvajaju pačuli, benzoin, sladić, kumarin, australska sandalovina i bijeli mošus.

Miller Harris Scherzo

„Scherzo“ brenda „Miller Harris“ je cvjetni miris za žene i muškarce. Gornje note parfema su artemizija i mandarina, u sredini su, između ostalog, ruža i narcis, dok bazu čine pačuli i vanilija.

Escentric Molecules Molecule 01

Namijenjen je ljubiteljima drvenih mirisa i lansiran 2006. godine, a sastoji se od Iso E Super molekula, koji ima blagi miris drveta.

 

 

 

Pročitajte još