Marija Šerifović je vlasnica najskupljeg spota na estradi: Evo koliko je koštao

Piše: Selma Bošković

Pjevačica Marija Šerifović vlasnica je najskupljeg spota na estradi.

Foto: Instagram @serifovic

Naime, ekranizovanje pjesme „Molitva“ koštao je čak 75.000 eura, tvrdi dobro upućeni izvor. To je tada finansirao čovjek koji je pomogao Mariji Šerifović da osvoji prvo mjesto na Eurosongu, Saša Mirković.

– Marija Šerifović jedina je uspjela da dovede Euroviziju u Srbiju, a u tome joj je 2007. godine pomogao menadžer i vođa delegacije, Saša Mirković. On je oduvijek svjestan toga da, ma koliko pjevač bio talentovan, da bi se istakao mora da se uloži novac u karijeru i zbog toga nije žalio para”, započinje izvor za “Hype”.

– On je tada za spot pjesme „Molitva“ iskeširao čak 75.000 eura. Želio je da sve bude na vrhunskom nivou, bio je svjestan da će ta pjesma ostaviti traga na našoj, ali i svjetskoj muzičkoj sceni i trudio se da ispuni najveće standarde, zaključio je izvor za spomenuti medij.

Podsjetimo, vrtoglava popularnost Marije Šerifović traje godinama, a glas pjevačice važi za jedan od najmoćnijih na ovim prostorima, a i šire.

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti