Snažan rast drogerijskog lidera: dm s prometom od 188,2 miliona KM završio 2018/19. poslovnu godinu

Piše: Redakcija

Izvanredni rezultati poslovanja ostvareni u 2018/19. poslovnoj godini (oktobar 2018 – septembar 2019), koje je kompanija dm drogerie markt u BiH objavila na današnjem godišnjem predstavljanju poslovnih rezultata, svjedoče snažan rast drogerijskog lidera.

 – U 13. godini poslovanja na bh. tržištu dm je ostvario odlične rezultate zaključivši poslovnu godinu sa ukupnim prometom od 188,2 miliona KM, što u odnosu na prethodnu godinu, predstavlja rast od 16,6%. Za ovaj kontinuiran rast zaslužna je naša stalna posvećenost potrebama kupaca na osnovu kojih kreiramo ponudu proizvoda, unapređujemo usluge te ulažemo u uvijek povoljne cijene. – izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH.

Povećanju broja kupaca doprinijelo je i proširenje prodajne mreže koja danas broji 74 dm prodavnice u 42 bh. grada. Uz Zvornik i Neum, nova prodajna mjesta dm-a otvorena su u Prijedoru i Cazinu po drugi put. Preuređeno je i prošireno sedam postojećih dm prodavnica u Tuzli, Banjoj Luci, Kiseljaku, Širokom Brijegu, Trebinju, Jajcu i Sarajevu. Otvorena su 52 nova radna mjesta, čime je broj zaposlenih sa 667 porastao na 719.

Ukupne investicije u protekloj poslovnoj godini iznosile su 8 miliona KM. Osim u proširenje i modernizaciju prodajne mreže investirano je i u proširenje distribucijskog centra. Skladišni prostor proširen je za 1.800 m² te se sada distribucijski centar prostire na 8.250 m². Tokom godine, između ostalog, u dm prodavnicama postavljene su i dublje police na kojima se može izložiti veća količina artikala. Time je, s jedne strane, roba dostupnija kupcu, dok s druge strane to znači da zaposlenici manje vremena provode puneći police, a imaju više vremena za savjetovanje kupaca. Da su kupci zadovoljni kvalitetom usluge u dm-u pokazuju rezultati istraživanja koje je za dm provela agencija za istraživanje tržišta IPSOS. Od ukupnog broja ispitanih, 60% je navelo kako u odnosu na druge trgovačke lance dm ima stručne zaposlenike koji rado savjetuju kupce prilikom kupovine, dok je njih 57% navelo da od trgovačkih lanaca dm najviše brine o potrebama svojih kupaca.

Pročitajte još