On kreira, ali i savjetuje grofice kako da se obuku

Piše: Redakcija

Afirmirano modno ime u Engleskoj i šire, Igor Srzić za naš magazin govori o svojoj raznovrsnoj klijenteli, među kojom su celebrityji, ali i grofovi, promjenama u modnom svijetu, svom brendu „Dandylion Style” i planovima da posao s njim proširi i na tržište bivše Jugoslavije, modnom stilu Kim Kardashian, utjecaju koji Kate Middleton ima na modu, ali također ne krije ni veliku želju da uskoro prvi put posjeti Sarajevo

igor1

Promjene u svijetu mode su evidentne. Bolji poznavaoci prilika u tom području već glasno govore kako se svijetu mode kakav sada znamo nazire kraj. Najjasniji primjer je američki „Vogue”, koji uprkos činjenici da je vladar sam po sebi u ovom polju, polako pravi kompromis u saradnji s velikim modnim kućama i brendovima.

O čemu se radi: narativne priče koje su glasoviti stilisti pravili na najljepšim lokacijama svijeta često ustupaju mjesto studijskim snimanjima, takozvanim “total lookovima” i istaknutim cijenama.

Najveće sedmice mode

Momak koji je rado viđen gost na najvećim sedmicama mode, Igor Srzić, rođeni Beograđanin, s adresom u Engleskoj, lični modni stilist i dizajner, za naš list pojašnjava ove promjene i napominje kako komercijalizacija može postojati, ali ona ipak ne može natjerati ljude da se odijevaju onako kako im se ne sviđa.

– Magazini prave ponudu, ali tržište daje konačni sud. To je cijela priča – kaže on za „Azru”.

Raznovrsna je klijentela koja traži njegove modne usluge. U Engleskoj Igor je priznato ime. Afirmacija u zemlji koja je hrabra u modnom izražaju njemu se nije desila preko noći. Trebalo je nekoliko godina kvalitetnog rada i truda.

– Imam mnogo različitih klijenta. Od ljudi koji rade na TV-u, u modi, do advokata ljekara… To mi se sviđa kod mog posla, što ljudi dolaze is praktično svih slojeva.

Za afirmaciju u Engleskoj mi je trebalo poprilično dugo.To je normalno, jer ništa ne može da se stvori preko noći i za pet minuta. Moda je moja ljubav i kada nešto volite, spremni ste da zarad toga učinite sve. Prvih pet godina sam postavljao temelje svog brenda, a kasnije se sve to isplatilo. Engleska je zemlja u kojoj vaš talent dočekuju raširenih ruku ako želite i umijete da radite. Engleze ne zanima ko ste, odakle dolazite, koje ste vjere…, njih zanimaju samo rezultati vašeg rada – kaže Srzić i pojašnjava na koji način se prosječni Englez odnosi prema modi.

– Zavisi u kom dijelu Engleske živite i čime se bavite. Uglavnom vole modu i vrlo su skloni eksperimentima. Hrabri su u tom smislu. Njih ne zanima kako će ih neko pogledati na ulici i da li je to in. Oni žive modu. Zato su i izgradili svoj stil.

igor2

Osim sa celebrityjima s kojima sarađuje ili ih susreće na modnim događajima, Igor je jedne prilike posao ugovarao i s jednom groficom. Aristokratija je drugačija od holivudskog sjaja, te smo i mi znatiželjni da čujemo kakve modne želje i zahtjeve imaju ljudi plemićkog soja.

– Moja profesija personal shopper asisstant kod nas bi se mogla prevesti kao lični savjetnik prilikom kupovine. Moji klijenti su ljudi iz visokog društva, ali i običan svijet koji želi da bude dobro obučen. Putujem s klijentima po Milanu, Parizu, New Yorku i pomažem im da naprave najbolju modnu verziju sebe. A što se tiče spomenute grofice, došao je auto po mene, ona je imala želju da obučem nju i supruga za jedan prijem. Kada sam vidio taj plemićki stil života, koji se jako cijeni u tim krugovima, bio sam jako počastvovan. Ona je za mene čula na jednoj svadbi, gdje sam radio odijelo za mladoženju i haljine za djeveruše i iskreno prijatno me iznenadio njen poziv.

Mamin modni ukus

Igor je tokom godina života i karijere u Engleskoj razvio, danas prepoznatljiv muški brend „Dandylion Style”. Osim za muškarce, počeo je dizajnirati i za žene, te je trenutno u pripremi širenje ovog brenda i na tržište bivše Jugoslavije. Prvo će početi s rodnim Beogradom, a onda, ukoliko se ukaže potreba, mogao bi kroz Sarajevo i Zagreb ući i na tržišta BiH i Hrvatske.

– Radim vrlo uspješno u Londonu, s tim što mi internet omogućava distribuciju modela širom svijeta. Muškarac koji nosi „Dandylion style” odijelo je moderan, uspješan, zna šta hoće, ima stav. Počeo sam s pripremama za plasiranje na ex- yu tržište. Sada smo u Londonu i West Sussexu, područje Engleske, ali mi imamo klijente po cijelom svijetu. Planiramo da otvorimo ovog proljeća u Beogradu „Dandylion ladies collection”, i to ograničenu seriju unikatnih modela. Nedavno smo u Beogradu imali photo shooting s Draganom Katić, gdje smo imali kolekciju za žene slične njoj. Moram da kažem da je Draganina neponovljivost nešto što sam pratio dok sam kreirao za nju. Imali smo fantastičan odjek kod publike.

igor3

U Igorovoj porodici se niko nije bavio modom, no, mamin istančan modni ukus, vjeruje danas, zasigurno je upleo svoje „prste” u izboru zanimanja koje će naš sagovornik kasnije izabrati.

– Mama Jelena i tata Marin su bili službenici državne uprave, ali mama je uvijek imala stila za oblačenje pa mislim da sam to nekako dobio od nje. I jako sam radostan što je i dan-danas ona moja najveća podrška. Rođen sam u Beogradu i u njemu sam živio do svoje 20. godine. Ali, sudbina je htjela da svoje profesionalno ostvarenje doživim u bijelom svijetu – pojašnjava Igor i dodaje kako bi želio da uskoro posjeti Sarajevo i pokaže „Dandylion style” i u BIH.

Od Kim se može učiti kako se animira javnost

igor4

– Kim Kardashian je brendirala svoje ime i tu je presudan osjećaj za marketing. Od nje se može naučiti kako se animira javnost. Njen modni stil i sve što radi usmjereno je na široke narodne mase. Nekad je nešto smjelo, nekad nejasno, nekad je fenomenalno, ali je uvijek drugačije. A to je u showbusinessu jako važno. Biti svoj i drugačiji.


Šta ženu čini elegantnom

Karl Lagerfeld je svojevremeno rekao: Elegancija je fizička kvaliteta, ako je žena nema naga, neće je imati ni kad je obučena. Šta jednu ženu čini elegantnom zna naš sagovornik.

– Njen stil u svemu što radi. Kako priča, kako se smije, kako hoda. Garderoba je samo dodatak vašeg stila. Notu mističnosti u odijevanju najbolje je njegovati pravilom – manje je više. Treba ostaviti nešto i mašti na volju. Da muškarac domašta šta je ispod neke bluze, da nasluti obline. Mistika je pola posla kada je zavođenje u pitanju.

Vojvotkinja Kate je vrlo utjecajna u modnom svijetu

Velika Britanija ima pregršt zvijezda, no, žena koja je najisplativiji ambasador onoj modnoj kući čiju odjevnu kombinaciju nosi ipak je vojvotkinja od Cambridgea, Kate Middleton. Sve što majka nasljednika britanske krune obuče rasproda se u rekordnom roku.

– Kate je, zapravo, vrlo utjecajna u modnom svijetu, jer je bliska ljudima koji je vole. Pritom umije da nosi konfekciju jednako dobro kao i visoku modu. To je dobitna kombinacija – smatra Igor.

Pročitajte još