Diorova kolekcija za jesen/zimu 2021. ostavlja bez daha

Piše: L. B.

Nakon tri online revije „Dior“ je konačno održao reviju uživo, što je označilo vraćanje visoke mode na piste poslije razdoblja ograničenja. „Diorove“ kolekcije u sklopu sedmice visoke mode u Parizu, koje je dizajnirala Maria Grazia Chiuri, uglavnom su predstavljane kroz film.

 

Foto: Dior

Foto: Dior

Dizajnerica se fokusirala na tekstil, prepoznatljivo „Dior“ pletivo, vodeći sve gledatelje na putovanje raznih tkanina, tekstura u dimenzijskim crno-bijelim tonovima.

Foto: Dior

Predstavljeno je 75 izgleda u inovativnim konstrukcijama, koje dosad nismo imali prilike vidjeti.

Foto: Dior

Ono što je na reviji zaista ostavilo bez daha bila je 40 metara duga kulisa koja se protezala duž piste, detaljan, apstraktan vez koji stvara ugođaj bajkovite šume.

Foto: Dior

Osmislila ga je Eva Jospin, francuska savremena umjetnica, a izradile su ga polaznice indijske škole za ručni rad Chanakya.

Foto: Dior

ŠTA ZNAČI „HEUTE COTURE WEEK“

Pariska sedmica visoke mode, poznata i s nazivom “Haute Couture Week“, često se pamti i dugo nakon što zadnja kolekcija prošeta po modnoj pisti.

Foto: Dior

Zanimljiv podatak je da modna kuća ne može sama prozvati svoju odjeću visokom modom, već mora pripadati “Chambre Syndicale de la Haute Couture”, tj. Sindikalnoj komori za visoku modu u Parizu.

Foto: Dior

Haute couture je francuski izraz za visoku modu čiji razvoj se prati na modnim pistama i koja uglavnom nije funkcionalna, za razliku od Pret-a-porter mode koja označava gotovu odmah-nosivu modu, a njena primarna svrha je promocija modne kuće. Razlika je također i u produkcijskoj količini.

Foto: Dior

Pret-a-porter se proizvodi u standardnim veličinama i dostupna je u prodavnicama odjeće, dok se Haute couture proizvodi u limitiranim količinama po mjeri naručioca u ograničenom roku. Najčešće se prezentira na modnim pistama Pariza, Milana i Londona.

Foto: Dior

Postoje veoma strogi uslovi za uspostavljanje Haute couture modne kuće koji otežavaju njegovanje ove vrste odjevne kulture. Naime, centralni studio morabiti smješten Parizu te mora zapošljavati minimalno 20 zaposlenih s punim radnim vremenom, a kolekcija mora biti prezentirana u Parizu dva puta godišnje.

Foto: Dior

Dizajner mora kreirati 50 različitih modela od kojih svi moraju biti unikati.

Foto: Dior

Uslovi se provjeravaju svake godine, a dizajner se mora iznova prijavljivati svake godine.

Pročitajte još