Nakon tri online revije „Dior“ je konačno održao reviju uživo, što je označilo vraćanje visoke mode na piste poslije razdoblja ograničenja. „Diorove“ kolekcije u sklopu sedmice visoke mode u Parizu, koje je dizajnirala Maria Grazia Chiuri, uglavnom su predstavljane kroz film.
Dizajnerica se fokusirala na tekstil, prepoznatljivo „Dior“ pletivo, vodeći sve gledatelje na putovanje raznih tkanina, tekstura u dimenzijskim crno-bijelim tonovima.
Predstavljeno je 75 izgleda u inovativnim konstrukcijama, koje dosad nismo imali prilike vidjeti.
Ono što je na reviji zaista ostavilo bez daha bila je 40 metara duga kulisa koja se protezala duž piste, detaljan, apstraktan vez koji stvara ugođaj bajkovite šume.
Osmislila ga je Eva Jospin, francuska savremena umjetnica, a izradile su ga polaznice indijske škole za ručni rad Chanakya.
ŠTA ZNAČI „HEUTE COTURE WEEK“
Pariska sedmica visoke mode, poznata i s nazivom “Haute Couture Week“, često se pamti i dugo nakon što zadnja kolekcija prošeta po modnoj pisti.
Zanimljiv podatak je da modna kuća ne može sama prozvati svoju odjeću visokom modom, već mora pripadati “Chambre Syndicale de la Haute Couture”, tj. Sindikalnoj komori za visoku modu u Parizu.
Haute couture je francuski izraz za visoku modu čiji razvoj se prati na modnim pistama i koja uglavnom nije funkcionalna, za razliku od Pret-a-porter mode koja označava gotovu odmah-nosivu modu, a njena primarna svrha je promocija modne kuće. Razlika je također i u produkcijskoj količini.
Pret-a-porter se proizvodi u standardnim veličinama i dostupna je u prodavnicama odjeće, dok se Haute couture proizvodi u limitiranim količinama po mjeri naručioca u ograničenom roku. Najčešće se prezentira na modnim pistama Pariza, Milana i Londona.
Postoje veoma strogi uslovi za uspostavljanje Haute couture modne kuće koji otežavaju njegovanje ove vrste odjevne kulture. Naime, centralni studio morabiti smješten Parizu te mora zapošljavati minimalno 20 zaposlenih s punim radnim vremenom, a kolekcija mora biti prezentirana u Parizu dva puta godišnje.
Dizajner mora kreirati 50 različitih modela od kojih svi moraju biti unikati.
Uslovi se provjeravaju svake godine, a dizajner se mora iznova prijavljivati svake godine.