Zlatan Ibrahimović: Zašto ne želi govoriti o svojim unosnim ugovorima

Piše: Redakcija

Zlatan Ibrahimović je ponovo u elementu. Ne, ovoga puta nije dao nesvakidašnji go, ali je ponovo zasjao u svom nepredvidljivom temperamentu na jednoj od press konferencija. O prošlosedmičnoj upriličenoj povodom reprezentativne utakmice između Švedske i Rusije, pišu praktično sve internet-stranice. Sve je, naime, počelo nakon što je novinar TV4 Olof Lundh pitao zvijezdu PSG-a o njegovim poslovima (misleći na snimanje reklama)koje uspješno obavlja izvan fudbalskog terena. Zlatan je imao spreman odgovor.

– Prema tebi, ja nemam pravo zaraditi novac. Svaki put kada se tako nešto dogodi, ti kažeš: “Zar on nema dosta novca?”. Nije li to istina?” – pitao je Ibrahimović Lundha.

Nakon ovoga novinar se počeo pravdati Zlatanu kako on nije ni spomenuo njegove prihode, no, temperamentni Zlatan je nastavio u istom tonu, objasnivši da novac uopće nije razlog zašto svoj potpis stavlja na reklamne ugovore.

Nova avantura

– Vjerujte mi, novac mi ne treba. Radim to jer je zabavno. To su projekti na kojima je zabavno raditi. Za mene su to nove avanture. Kada radim dobro, a tebe to zasmeta, onda uživam još i više – kaže Ibrahimović.

Lundh je potom nastavio i pitao fudbalera da li ga novi projekti izvan terena mogu dodatno motivirati da njima zamijeni fudbal.

– Ne, ne. S tim se događa ista stvar kao kada igram fudbal. Dodatno uživam ako te to boli. To je najbolji osjećaj – odgovorio je Zlatan i odmah napustio press konferenciju.

Prema “Forbesu”, Ibrahimović je na 55. mjestu među stotinu najbogatijih slavnih ličnosti, dok je 14. najplaćenijih sportista na svijetu. Njegovo bogatstvo iznosi 39 miliona dolara, od toga šest miliona otpada na ugovore izvan fudbalskog terena.

Sredinom augusta ove godine na tržište je lansirao svoj prvi miris Zlatan Pour Homme, koji se u prodaji prvo pojavio u njegovoj rodnoj Švedskoj i Parizu, gdje živi sa suprugom Helenom i njihovom dvojicom sinova, i igra fudbal za “Paris Saint-Germain”.

Na izradi mirisnih nota Zlatanu je umnogome pomogao istaknuti parfumer Olivier Pescheux.

Ovim poslovnim potezom Zlatan se pridružio društvu slavnih muškaraca koji su na tržište lansirali parfem s vlastitim imenom, među kojima je svakako najpoznatiji, sada već penzionisani fudbaler, David Beckham, i ovo je priča koja će na težini dobiti nakon što parfimerije naprave prvi presjek i analizu kupovine ovog proizvoda. Ali, priča o kojoj je mnogo pisano bila je reklama za automobil marke “Volvo”, u kojoj je Zlatan jednostavno briljirao i pokazao kako je Asu Borg, direktor marketinga “Volvo” Švedska, itekako znao šta priča kada je naglašavao koliko je njegova firma sretna što su oni uopće uspjeli nagovoriti švedsku fudbalsku zvijezdu da snimi reklamu za njih.

– Ovako Švedska izgleda 2014. godine. Ja ne govorim savršeno švedski, ali stvari su takve kakve su. Svejedno sam Šveđanin. Svi smo različiti, ali opet slični. Moj otac je iz Bosne i musliman je. Moja majka je iz Hrvatske i katolkinja je. Ja sam rođen u Švedskoj i švedski sam državljanin. To ne možete promijeniti. Tako stvari stoje i takvim ih prihvatite – rekao je Ibrahimović u intervjuu za “Dagens Industri”.

Reklama za “Volvo” je snimljena na sjeveru Švedske, i u njoj su Zlatan i muzički producent Max Martin udružili snage i napravili sjajnu reklamu za model XC70 pod nazivom “Made by Sweden”. Efektna reklama slavi švedski način života, njihov duh, jedinstvenu prirodu i ljude. Zlatan poput pravog vikinga lovi u divljini, roni u zaleđenom jezeru, provodi vrijeme sa suprugom i njihovom dvojicom sinova i naravno, vozi “Volvo XC70”.

Gladna djeca

– Ovo je projekt u kojem sam učestvovao svim srcem. Oduvijek sam volio automobile, a “Volvo” je savršen izbor porodičnog automobila – pojasnio je Zlatan i dodao da je za snimanje ove reklame plaćen 1,3 miliona eura.

Zlatan je bio zaštitno lice i švedskog vitaminskog pića “Vitamin Well”. I da je bilo ko drugi minutu i 11 sekundi u slowmotion stilu izlazio iz vode, vjerovatno bi poznavaocima advertajzinga bio dosadan i čudan, no, ne, ovo je ipak Zlatan i reklama ne samo da nije bila dosadna i čudna, već je ocijenjena odličnom.

– To je Zlatan, čovjek koji je zgrožen jedino činjenicom da je drugi najbolji sportist u historiji švedskog sporta, čovjek koji sebe opisuje kao božanstvo, doslovno, jedini čovjek u svijetu fudbala koji je u stanju ideju apsurdnog izlaska iz vode napraviti da izgleda dobro – saglasni su engleski mediji.

Spisku reklama koje je tokom svoje najveće slave stekao svakako treba dodati i onu za “Xbox One”, “Microsoftovu” novu generaciju igara i zabave.

– Radite stvari u koje vjerujete, ako mislite da ćete negdje pasti, ne radite to – Zlatanova je filozofija.

Zlatan je, također, i učesnik kampanje Ujedinjenih nacija protiv gladi u svijetu World Food Programme (WFP). U jednoj od svojih utakmica je skinuo dres i pokazao 50 ispisanih imena na svom tijelu. Svi su bili zbunjeni, jer nikome nije bilo jasno šta ona ustvari znače. Nakon što je obznanjeno u koju svrhu je Zlatan ispisao ova imena, potez su svi pozdravili kao hvale vrijedan.

– Imam navijače svugdje po svijetu i odsad želim da oni podržavaju ljude koji gladuju, jer oni su istinski šampioni. Tako da, svaki put kad čujete moje ime, mislit ćete na njihova – poručio je Zlatan.

Pročitajte još