Ove nedjelje gledajte: Veče sa ženama sa Lidijom Čelik: „Ljubi ga majka“

Piše: Redakcija

Urednica ste i voditeljica talk showa „Veče sa ženama”, koji je na programu TV1 nedjeljom u 20 sati. O kojim temama žene najčešće otvoreno govore „bez dlake na jeziku”?

– Odabirom tema i gostiju, urednica-producentica emisije Amra Ekmečić i ja, trudimo se razbiti određene predrasude u društvu, posebno u vezi s položajem i profesijom žena. U “Veče sa ženama” različite žene imaju prostor da iznesu svoje stavove i pokažu da su posebne takve kakve jesu te daju pozitivan primjer drugim ženama da se ohrabre za različite profesije, odluke, za iznošenje svojih stavova i za rušenje predrasuda u našem društvu. Osim muško- ženskih odnosa, žene rado govore o drugim stvarima koje ih muče, o stresu, sreći, usklađivanju privatnih i poslovnih obaveza, majčinstvu i svim ostalim temama koje se tiču žena, ali i muškaraca.

lidija celik

Koja gošća je na Vas ostavila najveći utisak i zbog čega?

Do sada je bilo više gošći koje su na mene ostavile sjajan utisak, i gotovo u svakoj dosadašnjoj emisiji je bilo takvih ljudi. Poseban utisak ostavile su žene u uniformi i samohrane majke koje su još jednom potvrdile da su žene veliki borci i da ništa ne može da zamijeni majčinsku ljubav. U emisiji naziva “Ljudi koji ruše predrasude”, gdje su gosti također bili sjajni ljudi koji daju primjer svim ostalim ljudima da ne posustaju u životu.

Mnogo žena na jednom mjestu već na samu pomisao zvuči „glasno”. Kako to izgleda u studiju, a kako iza kamera?

Iza kamera se upoznajemo i s većinom gostuju se prvi put lično upoznajem. To je idealna prilika da se popije kafa, popriča, podijele interesantna iskustva, tako da kada uđemo u studio na neki način razgovor se uglavnom samo nastavi i zaboravi se na kamere. Mada gosti nerijetko imaju tremu, jer neki i prvi pot gostuju na televiziji. I da, često su moji gosti i muškarci, primijetili ste, a i oni su vrlo „pričljivi” kada su na jednom mjestu. Ne samo žene. 🙂

U jednom periodu bavili ste se i modelingom. Imate li i dalje ponude u tom segmentu?

To je u mom slučaju došlo vrlo spontano, isto kao i ponuda za rad na televiziji. Radila sam nekoliko kataloga i bila model za nekolicinu reklama. Pretprošle godine širom BiH bili su bilbordi s mojim likom na jednoj od reklama. Također, nekoliko fotografija širom svijeta koriste se u reklami određenih kozmetičkih preparate i danas. No, moj fokus sada je na televiziji, ali ne bježim ni od toga da u budućnosti snimam neku reklamu.

Koju temu spremate za ovu nedjelju?

Da li su majke slabije na sinove u odnosu na kćeri, i šta je tajna tog neraskidivog odnosa, razgovaram ove nedjelje s mojim sjajnim gošćama: Sanjom Vlaisavljević, direktoricom Centra za kulturu dijaloga, koja je majka dvaju tinejdžera, Biljanom Čerkuć, rukovoditeljicom Sektora za zdravstvo ZZO HNŽ, inače majkom četiri odrasla sina, Sanjom Škuletić-Malagić, savjetnicom ministrice za ljudska prava i izbjeglice BiH, koja ima sina od jedanaest mjeseci, Enisom Skenderagić, urednicom i novinarkom TVSA, koja ima dva sina blizanca, i Amelom Radan, vlasnicom modnog brenda AR, koja je također majka dvaju odraslih sinova. Rukovode li se sve one parolom „Ljubi ga majka”.

Pročitajte još