Sunday, fashion, beauty …

Piše: Redakcija

Modne blogerice ne sjede samo u prvim redovima na revijama velikih modnih kuća. One sarađuju s vodećim dizajnerskim kućama, a neke iza sebe imaju cijeli tim ljudi. Njihov fashion blog više nije samo hobi, on je postao unosan posao.

Bh. blogerice su mlade, lijepe, dotjerane, prate modne trendove. Pišu fashion i beauty blogove, daju savjete o šminkanju i modnim trendovima na svom Youtube kanalu. Uključuju se u diskusije, postavljaju pitanja, pomalo su i ‘brbljivice,’ ali to nekako i priliči njihovim godinama.

Digitalni prostor je vaša nekretnina! To je bila jedna poruka sa eventa Digital Divas BiH kome sam prisustvovala u nedjelju (10. jula) u sarajevskom hotelu Radon Plaza u organizaciji Avona.

Crtica iz tramvaja

Prije toga, u tramvaju sam i bliži se 10:30. Negdje na Otoci pišem sms kolegi Kenanu da stižem sa malim zakašnjenjem. Preko puta mene, u prvom dijelu tramvaja sjedila je starija gospođa sa štapom pored sebe i cekerom u ruci. Onako krhka, upita me da li joj mogu pomoći da ustane, ustvari da joj pričuvam taj ceker dok stane na noge. Odlažem mobitel na stolicu iza vozača, ustajem i prilazim joj. Zahvaljuje se više puta sa blagim osmijehom.

Govorim joj da se dobro čuva, gospođa koja je vozila ovaj tramvaj savjetuje joj da još sjedi, jer tramvajske šine baš i nisu savršene, pa i vožnja je pomalo neudobna. Ali ona je očito naučila da se na vrijeme pripremi pred izlazak iz gradskog prijevoza. Budite pažljivi, kažem joj, najradije bi izašla sa njom i prevela je preko ceste, ali eto nemam vremena, kasnim. Pozdravljamo se, ona se još jednom zahvaljuje, uzima svoj ceker i kaže da će polako preći preko pješačkog prelaza na Alipašinom Mostu.

A  u sadržaju sms-a  koji upućujem Kenanu, brišem Otoka i kucam lokaciju Alipašino Polje.

Registriram se na ulazu, dobijam pink akreditaciju. Na stolici me čeka srebrni notes i olovka.

Organizatorice druge bh. konferencije namijenjene beauty i  fashion blogerskoj zajednici upoznavaju nas sa historijatom branda Avon, te predstavljaju gošće koje su govorile o tome kako se pišu blogovi, na šta se treba fokusirati, kako povećati broj posjeta, kako privući brendove, koje alate koristiti itd.

Gošće učesnice su bile: ana2cats (blogerica iz Beograda koja je jedna od prvih u regionu otvorila beauty Youtube kanal),Una Bejtović (direktorica agencije za odnose s javnošću Bejtovic Communications), Ivona Krezić Čolić (magistrica komunikologije i PR kompanije Alma Ras), Ines Bulajić (konsultantica za komunikacije i odnose s javnošću), Melisa Tolja Mešić  (vlasnica digitalne agencije Digital2 ),Lejla Huseinović Begović (Nutribullet) i  Šejla Korjenić (Avon BiH, specijalistica za PR).

ana2cats

Blogerice u našoj zemlji još uvijek pišu blogove iz hobija. Međutim, to je veliki biznis u svijetu, ali i u zemljama regiona. Ana2cats danas promovira kozmetičke proizvode različitih brendova i daje savjete ženama o kvalitetu određenih proizvoda. To je prepoznato u modnim krugovima. Blogerica Ana sajvetuje kolegicama u BiH da se odvaže i same se obrate brendovima na našem tržištu, jer prije ili kasnije od blogeraja se može i pristojno živjeti.

Selfbrending

Una Bejtović je pričala o selfbrendingu. Pitala je bh. blogerice da li u online sferi imaju priliku za prvi utisak, te kako bi on trebao da izgleda. Ilustrirala je to na svom Instagramu prezentrirajući nekoliko fotografija, te ih je pitala šta im one poručuju o njoj, kakva je osoba? Da li profili na društvenim mrežama odgovaraju onome što želite da poručite drugima, koliko ste dosljedni, pomalo sakrastično je navela primjere osoba koje jedan dan postavljaju slike sa plaže, a već drugi iz džamije.

Blogerice i sponzorstvo

Alma Ras za sad nema saradnju sa blogericama, ali to ne znači da će tako i ostati. Ivona Krezić Čolić kazala je da otkako radi za ovu kompaniju tek dvije blogerice javile su se za neku saradnju. Koliko treba biti profesionalan u pisanju i šta je to što brendovi traže od blogerica kada im se obrate za sponzorstvo? A na sugestiju zašto ova kompanije za svoje kampanje uzima modele iz regiona, a ne iz BiH, te da se fotografije svakako obrađuju u photoshopu, Krezić Čolić je odgovorila da fotograf koji radi za njih nije baš pobornik ovog alata za obradu fotografija.

Kako odvojiti privatno od poslovnog, gdje je granica? Da li mi volimo zaviriti u privatnu sferu blogerice koju pratimo? Ne bi se u potpunosti složila da je to tipično samo za naše podneblje, jednostavno ljudski je donekle dopustiti čitateljima da vas upoznaju, jer i to je sastavni dio ovog modnog i beauty svijeta.

Autor: Sanela Gojak / Portal Gusto

Pročitajte još