Bye-bye nadutost: Odlični trikovi za brzo rješenje

Piše: L. K. P.

Nadutost može uzrokovati nelagodu, ali postoji mnogo načina kako je smanjiti. Vježba, dodaci prehrani, masaža, promjene u prehrani i druge strategije mogu sve pomoći u brzom smanjenju nadutosti.

Zašto sam tako naduta?

Nadutost se obično javlja zbog nakupljanja plinova negdje u probavnom sustavu. Nadutost uzrokuje da trbuh izgleda veći nego inače, a može biti i nježan ili bolan. Zadržavanje tekućine u tijelu također može dovesti do nadutosti.

Najbolji način suočavanja s nadutošću je utvrditi njen uzrok. Uobičajeni okidači za nadutost uključuju:

  1. Problemi s probavom: Zatvor, alergije na hranu i netolerancije mogu dovesti do nadutosti.
  2. Prehrana: Gazirani napici, previše soli ili šećera te nedovoljno vlakana u prehrani sve mogu uzrokovati nadutost.
  3. Hormonalne promjene: Mnoge djevojke doživljavaju nadutost prije i tokom menstruacije zbog hormonalnih promjena i zadržavanja vode.

 

Što brzo olakšava nadutost?

Nadutost obično nastaje kada se nakupi višak plina u želucu ili crijevima. Kada se nadutost pojavi odmah nakon obroka, obično se sama rješava, ali često je moguće ubrzati taj proces.

Mnogi kućni lijekovi mogu pomoći u upravljanju bolom i nelagodom nadutosti. Sljedeći brzi savjeti mogu ti pomoći da se brzo riješiš nadutog trbuha:

 

  1. Redovna šetnja i tjelesna aktivnost

Tjelesna aktivnost može potaknuti redovitije kretanje crijeva, što može pomoći u oslobođenju od pritiska. Posebno je važno potaknuti pokretanje crijeva ako si već duže vrijeme naduta. Šetnja oko naselja može pružiti brzo olakšanje od pritiska.

 

  1. Isprobaj različite položaje joge

Određeni položaji joge mogu postaviti mišiće u trbuhu na način koji potiče oslobađanje viška plina i prekid bolova. To može smanjiti nadutost. Položaji poput „dječje poze“, „položaja sretnog djeteta“ i čučnjeva mogu ti pomoći da se brzo riješiš nadutosti.

 

 

 

  1. Kapsule od mente

Kapsule s mentolnim uljem također mogu biti korisne za nadutost. Menta opušta mišiće crijeva i potiče rad crijeva.

  1. Masaža trbuha

Masaža trbuha efikasno rješava nadutost.

  • Položi ruke iznad desne bedrene kosti
  • Trljaj kružnim pokretima s laganim pritiskom prema desnoj strani rebara
  • Trljaj ravno prema gornjem dijelu trbuha prema lijevoj strani rebra
  • Kreći se polako prema dolje prema lijevoj bedrenoj kosti
  • Ponavljaj prema potrebi.

Ako te trbuh boli tikom masaže, najbolje je odmah prekinuti.

  1. Toplo kupanje, natapanje i opuštanje

Toplina iz kupke može pružiti olakšanje za bolan trbuh. Opuštanje može smanjiti razinu stresa, što može omogućiti učinkovitiji rad probavnog sustava i pomoći u smanjenju nadutosti.

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti