Bez jo-jo efekta: Dijeta Marije Šerifović skida 3 kilograma za sedam dana

Piše: I. H.

Ljeto je sve bliže, a svi vi koji se još uvijek borite sa viškom kilograma – ne očajavajte! Postoji način da se brzo skine 3-4 kilograma, a tu tajnu zna i Marija Šerifović.

 

Tokom zime mnogi nabace koji kilogram viška, što se najčešće odrazi na to da više ne možete da uđete u omiljene farmerke ili vas haljina zateže na sve strane.

 

U takvom slučaju dobro može da dođe brzinska dijeta sa još bržim rezultatima koju je jednom prilikom držala i Marija Šerifović.

 

Uz pomoć nje se brzo skidaju nakupljeni kilogrami, no ne prepopručuje se držati je predugo.

 

Prije nego što je krenula na dijetu, Marija je pozvala svoje pratitelje da joj se pridruže u zdravom načinu ishrane.

 

– Ovo je plan ishrane koji odgovara mojoj kilaži i krvnoj grupi, a svako treba da pronađe sebi odgovarajući plan. Sedam dana ću se zdravo hraniti, nadam se da neću prekršiti dijetu. Zeleni čaj je obavezan, to je nešto sa čime započinem dan – rekla je Marija.

 

Kad god bi osjetila glad, Marija bi popila čašu obične vode ili bi u nju iscjedila malo limuna. To joj je pomoglo da “zavara glad”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Marija Serifovic (@serifovic)

Već poslije prve sedmice smršala je 2,8 kg, što znači da je ovaj način ishrane efikasan. Marija je nastavila da se hrani zdravo, a jednom prilikom je podijelila i svoj jelovnik.

 

– Za doručak jedem na primjer palentu, koja je daleko ljepša kada se sprema na puteru ali je ja sada jedem na vodi i uz nju konzumiram mladi sir koji ima malo masnoće i to bude ukusno. Volim i ovsene pahuljice sa jabukom, kivijem, par badema, možete i suve šljive, savršeno je. Nekada zdrav hljeb koji ne jedem često, ali je jako ukusno, uz ćureća prsa, salatu i paradajz, ili domaća pileća pašteta i sirni namaz – ispričala je jednom prilikom Marija.

 

– Ako volite kuhano, spašeni ste, ne volim ni grašak, ni boraniju ni paprike koje teško varim, i onda sam ja osuđena jednom sedmično na biftek, ribu ili neku piletinu sa susamom. Ne jedem losos, znači mora i o tome da se vodi računa. Piletina je uvijek dobar izbor za ručak – dodala je ona.

Užina joj se uglavnom sastojala od voća, jogurta ili kiselog mlijeka sa chia sjemenkama, dok su za večeru rezervisane lako svarljive namirnice.

 

– Tuna salata, razne salate, jogurt i tako dalje. Ali nemojte da vas ovo zavara, važne su i količine hrane koje unosite. Također, važno je da prije nego što krenete da se hranite drugačije uradite i krvnu sliku i tako dalje – objasnila je Marija.

 

izvor: glossy

Pročitajte još