Vrijeme je za detoksikaciju ovo su tri najveće pogreške koje gotovo svi rade

Piše: Redakcija

Postoji mnoštvo savjeta o tome šta napraviti, a šta ne raditi tokom detoksikacije. Kako bi napravila detoksikaciju doista učinkovito, otkrit ćemo ti tri pogreške koje bi apsolutno trebali izbjegavati.

1. Premalo piješ

Čak i ako to vjerovatno više ne možeš čuti: za detoksikaciju je ključno piti puno tekućine. Puno tekućine pomaže pri izbacivanju toksina iz tijela i stimulira metabolizam. Stručnjaci preporučuju dvije do tri litre dnevno. Kako bi ispravno provela proces čišćenja, trebala bi apsolutno izbjegavati crni čaj, kavu i alkohol.

2. Previše sporta

Kod detoksikacije nije važno previše se baviti sportom, jer ćeš tokom režima imati samo malu količinu energije. Lagani sportovi izdržljivosti na svježem zraku, koji stimuliraju tvoj metabolizam, idealni su. Udisanje kisika duboko u nos i ponovno izdisanje kroz usta potiče dotok krvi u organe za čišćenje, koji djeluju učinkovitije te brže uklanjaju toksine.

3. Nedovoljno sna

Kod detoksikacije je jako važno sljedeće: izbjegavanje kisele hrane, poput mesa, mliječnih proizvoda i bijelog brašna. Uz mnoge druge faktore, nedostatak sna također je glavni razlog zakiseljavanja organizma. Naši su organi za detoksikaciju vrlo aktivni tokom spavanja i razgrađuju otpadne tvari, toksine i kiseline. Dakle, ako misliš da je detoksikacija isključivo zdrava i uravnotežena prehrana, varaš se. Omogući svom tijelu dovoljno odmora i sna, preporučamo sedam do devet sati noću.

Izvor: Miss7.24sata.hr

(L. M.)

 

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti