Popularna italijanska modna kuća Dolce&Gabbana odlučila je popuniti, trenutačno poprilično praznu, modnu nišu i izbaciti svoju debitantsku kolekciju hidžaba i abaya haljina u luksuznoj crnoj i bež boji nadopunjenih čipkom i zanimljivim aplikacijama. Kolekcija poznatog modnog dvojca uskoro će biti dostupna u Ujedinjenim Arapskim Emiratima.
”Fasciniran sam Bliskim istokom, a Dolce&Gabbana je upravo izbacio svoju prvu prêt-a-porter kolekciju namijenjenu muslimanskim ženama. Odjevni komadi ukrašeni su s ponešto čipke, aplikacijama i printevima no ništa pretjerano.”, izjavio je Stefano Gabbana na svom Instagram profilu.
Uvidjevši kako se radi o potencijalno vrlo profitabilnom tržištu, zapadnjački brendovi povećavaju svoju prisutnost na Bliskom istoku. Prošle je godine brend Uniqlo izbacio svoju debitantsku liniju hidžaba, a H&M je odabrao muslimanskog modela po imenu Mariah Idrissi koja je u kampanji bila pokrivena standardnim muslimanskim velom.