Šta sve pojačava menstrualne bolove: Tri loše navike koje ženama najviše škode

Piše: Lejla Pujagić

Glavobolja, promjene raspoloženja, otečenost, povećan apetit, samo su neki od simptoma menstrualnog ciklusa, a šta sve utiče na pojačane bolove tokom menstruacije otkrijte u nastavku.

Ako ste od žena koje imaju dismenoreju, obavezno izbjegavajte sljedećih nekoliko stvari, kako biste što bezbolnije provele dane mentruacije.

Stres, ishrana i fizička aktivnost ne doprinose tome da kroz ciklus prođete bez bilo kakvih problema. Naprotiv, sve to može da pogorša stanje, a pogotovo kod žena koje i inače imaju problema s bolnim menstruacijama.

Menstrualna bol i stres

Istina je da je stres odgovoran za mnogo problema s kojima se suočavamo u svakodnevnom životu (fizički i psihički). Naravno, to nije moglo da ne utiče na našu ionako poremećenu psihu u danima tog perioda.

Možda neće biti lako da ga se riješite, međutim, možete da uradite neke vježbe da smirite svoje nerve kada osjetite buktinju.

Menstrualna bol i loša ishrana

Kada kažemo loša ishrana ne mislimo samo na brzu hranu koja opterećuje vaš organizam, već i na činjenicu da ne jedete pravilne obroke svaka tri sata, što dovodi do iscrpljenosti vašeg organizma.

Naročito u danima ciklusa, potrebno je da jedete male i česte obroke kako biste izbjegli vrtoglavicu zbog čega ćete biti umorniji.

Menstrualna bol i fizička aktivnost

Kada vaše tijelo pokušava da se izbori sa činjenicom da krvari, bilo bi dobro da ne idete u teretanu da dižete tegove ili vježbe. Probajte opuštajuće položaje joge ili pilatesa i prošetajte (ako možete da izdržite bol) na traci za trčanje.

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti