Imate još vremena da se „stešete“ za more: Brzo mršavljenje uz prirodne diuretike

Piše: Redakcija

Potrebni su vam prirodni diuretici kao što su brusnica, celer, šparoga, kopar… Izbacite iz ishrane so jer ona vezuje vodu, ili je makar smanjite na minimum

Ljeto je u jeku, nosi se oskudnija garderoba, a većina žena brine zbog plaže i otkrivanja celulita… Da riješite problem pomoći će vam nekoliko “kućnih lijekova”, ali i promjena ishrane.Postoji dijeta koju je osmislila nutricionistkinja Helen Foster i uz koju biste mogli za samo dve nedelje da se oslobodite celulita, pa čak i da smršate četiri kilograma.

Na pojavu celulita utiču i mnogi drugi faktori kao što su genetika, starosna dob, nedostatak fizičke aktivnost, pušenje, ali najveći krivac je neadekvatna ishrana. Zašto? Kad unosimo nezdrave namirnice, poput masne i začinjene hrane, prerađevina ili gaziranih pića, dolazi do povećanja slobodnih radikala u organizmu, što rezultira zadržavanjem masnoća, tečnosti i toksina u tijelu. A sve to proizvodi celulit.

Da biste se riješili „pomorandžine kore“ i ujedno smršali, dr. Helen Foster naglašava da je potrebno da poštujete četiri pravila:

  1. Izbacite višak tečnosti

Kao što smo već rekli, taloženjem masti dolazi do zadržavanja tečnosti u lipidnom sloju, što rezultira pojavom celulita. Vaš zadatak jeste da izbacite taj višak tečnosti iz masnih ćelija. Dakle, potrebni su vam prirodni diuretici kao što su brusnica, celer, šparoga, kopar… Izbacite iz ishrane so jer ona vezuje vodu, ili je makar smanjite na minimum. Također, vrlo važno je da pijete puno tečnosti, najbolje vode ili biljnih čajeva (od maslačka ili kukuruzne svile, jer su dobri diuretici) i to najmanje dva litra dnevno. Također se preporučuje i cijeđena limunada bez dodatog šećera.

  1. Istopite masti

Dijeta Helen Foster se bazira na zdravim namirnicama koje ne samo da oskudijevaju u mastima, već i podstiču njihovo sagorijevanje – svake sedmice se topi 1 kg masnih naslaga (i izbacuje 1 l vode). Dnevni jelovnik sadrži 1.400 kalorija, a od hrane se preporučuje: povrće (sirovo, kuhano ili u vidu sokova), voće i cijeđeni voćni sokovi, malomasni mliječni proizvodi, integralna riža i zrnevlje, riba i meso peradi bez kožice (najbolje kuhano, pečeno na malo biljnog ulja ili na grilu)… Također, Foster preporučuje i da povećate unos linolne kiseline (omega 6 masne kiseline) koja podstiče sagorijevanje sala, a nalazi se u biljnim uljima (suncokretovo, bundevino, kukuruzno), sjemenkama i jezgrastom voću.

Napravite sami ulje i masirajte se

Pored ishrane, nagomilane masnoće ispod kože razbit ćete i masažom. Napravite ulje od bršljana i svako veče ga utrljavajte na područja ugrožena celulitom. U tamnu flašu sipajte 0,5 l maslinovog ulja, pa dodajte 20 g listova bršljana, 10-ak kapi esencijalnog ulja ruzmarina i nekoliko kapi limuna. Zatvorite i ostavite 40 dana na toplom i tamnom mjestu (povremeno promućkajte), pa procijedite i koristite svako veče.

  1. Smanjite nivo estrogena

Zašto je ovaj hormon važan? On pospješuje stvaranje masnih ćelija i zadržavanje tečnosti, što naravno dovodi do pojave „pomorandžine kore“. A sjeme lana predstavlja moćno oružje u borbi protiv celulita. On sadrži fitoestrogene koji smanjuju nivo estrogena. Zato, kad god vam je zgodno, začinite obrok ovim sjemenkama. Dodajte ih salati, ubacite u musli ili u jogurt. Pored sjemenki lana, u namirnice koje sadrže fitoestrogene spadaju i kupus, brokoli, kelj i prokulice.

  1. Obavezna hidratacija

Ne zaboravite da hidrirate kožu. Na suhoj koži se celulit više vidi. Pored kozmetičkih prerata, koristite i namirnice koje pomažu hidriranje kože. U ovu grupu spada hrana bogata zdravim masnoćama, jer te masnoće podstiču tečnost da se zadrži u ćelijama kože, a ne u masnim. U preporučene namirnice spadaju: koštunjavo voće, sjemenke, masline, sve vrste masnih riba, a posebno losos.

Primjer jelovnika za 1 dan

Doručak: frape od 2 dl obranog mlijeka, 1 banana, 1 kašika sjemenki lana, voćna salata od 1 pomorandže i 1 kruške

Ručak: krompir salata sa 2 isjeckana štapića celera i jabukom, pomješane sa kašikom malomasne majoneze i 50 g dimljenog lososa

Užina: 125 ml malomasnog jogurta

Večera: 125 g pileće šnicle sa grilovanim povrćem i 150 g namaza od graha

Izvor:Alo

(M.K.)

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti