Zdravlje

Svakodnevno konzumiranje badema poboljšava zdravlje srca

Bademi su puni vitamina i drugih elemenata koji našem tijelu daju potrebnu količinu hranjivih materija te nas čine zdravima. Samo nekoliko badema dnevno može nam pomoći u poboljšanu zdravlja srca, odnosno sprječavanju bolesti srca. Također pomaže u borbi protiv bolesti dijabetesa i Alzheimerove bolesti. Poznato je da su bogati vitaminom E, kalcijem, magnezijem i kalijem. Također su značajan izvor bjelančevina i vlakana te sadrže vrlo malo šećera. Bademi su i bogat izvor nezasićenih masnoća te ne sadrže holesterol ili sol. Od svih orašastih plodova sadrže najveću količinu riboflavina (vitamin B2) te niacina (vitamin B3). Ako konzumirate 4 badema svaki dan, možete sprječiti nastanak mnogih bolesti i poboljšati opće stanje organizma.

1. Smanjuje nivo holesterola Bademi su poznati kao najučinkovitiji kad je riječ o smanjenju lošeg holesterola. Ako vam je razina holesterola već visoka, pokušajte povećati unos badema na 20-30 komada dnevno.

2. Za zdravu kosu – Bademi sadrže nekoliko vitamina potrebnih za poboljšanje rasta kose te općenito jačaju kosu. Poznato je da magnezij i cink stimuliraju rast kose, a vitamin B daje kosi sjaj i dugovječnost.

3. Sprječava bolesti srca – Bademi su bogati antioksidansima, monozasićenim mastima, magnezijem i bakrom, za koje se zna da su dobri za zdravlje srca i krvnih žila. Jedenje badema s „kožom“ pomaže u sprječavanju srčanog udara ili drugih srčanih stanja. To je jedna od najznačajnijih zdravstvenih benefita svakodnevnog konzumiranja badema.

4. Sprječava nastanak bora – Bademi sadrže mangan koji pomaže pri proizvodnji kolagena. Bjelančevine su odgovorne za tonus kože. Sadrži i vitamin E, antioksidans koji pomaže u borbi protiv znakova starenja.

5. Popravlja crijevnu floru – Ljuskica badema sadrži probiotike potrebne za rast i razmnožavanje dobrih crijevnih bakterija. Ako postoji neravnoteža, mogu se pojaviti simptomi poput bolova u trbuhu, lošeg zadaha i probavnih smetnji. Stoga se preporučuje svakodnevno jesti bademe. 

6. Mršavljenje – Konzumacija badema potiče manji unos ugljikohidrata tokom dana. Pomaže pri normalizaciji metabolizma te doprinosi gubitku težine. Također sadrži vlakna koja nam daju osjećaj sitosti. Ovo je jedna od top zdravstvenih prednosti badema za naše tijelo.

7. Poboljšava moždanu aktivnost – Budući da bademi sadrže vitamin E koji pomaže u poboljšanju pamćenja (ako se redovno konzumiraju), ovi orašasti plodovi također usporavaju starenje mozga.

8. Smanjuju rizik od raka debelog crijeva – Svakodnevna konzumacija badema drastično smanjuje pojavu lezija koje vode do raka debelog crijeva. Dakle, redovno konzumiranje badema smanjuje rizik od karcinoma debelog crijeva.

Pratite nas na društvenim mrežama