Dijeta nastala po uzoru na astronaute: Gubi se 9 kilograma u 13 dana, a rješava važan problem

Piše: Azra

Kada su nutricionisti osmišljavali astronautsku dijetu, cilj im je bio da brzo skida kilograme i da učinci mršanja budu dugoročni.

Ova dijeta je odlična za ubrzavanje metabolizma, gubitak suvišnih kilograma, a rješava i probleme s probavom. Dobila je ime astronautska dijeta zbog sličnosti s nekim dijetama koje se propisuju astronautima kada moraju smršati u relativno kratkom vremenu. Također, tokom boravka u svemiru se moraju odreći puno namirnica.

Astronautska dijeta je niskokalorična te se jedu minimalne količine hrane bogate vlaknima i ugljikohidratima, a jelovnikom prevladavaju proteini životinjskog porijekla i malo povrća. Kako bi bili što uspješniji, potrebno je smanjiti unos kalorija.

Zbog velike količine proteina u režimu prehrane, brzo se gube kilogrami, no to nema utjecaja na mišićnu masu. Moguće je u 13 dana izgubiti devet kilograma.

Tokom prakticiranja astronautske dijete zabranjeno je konzumirati so, šećer, povrće bogato škrobom poput krompira, cvekle, mrkve i pastrnjaka, rižu, tjesteninu, hljeb, žitarice i mesne prerađevine. Također, ne smiju se piti alkohol te gazirani i voćni sokovi.

Preporučuje se što više jesti ribu, jaja, gljive, piletinu, paradajz, zelenu salatu, kupus, brokulu, cvjetaču, grah, bundeve, sir, tofu sir i vegansko mlijeko (bademovo, sojino, od pira).

Tokom dijete se preporučuje piti što više vode i baviti se nekom tjelesnom aktivnosti poput šetnje. Nakon 13 dana možete napraviti blage izmjene u prehrani, no nemojte se posve vratiti jelovniku s previše namirnica koje obiluju škrobom, šećerom, soli i ugljikohidratima. Također, ne treba zaboraviti na vitamine.

Usto se preporučuje izbjegavanje pržene i začinjene hrane. Savjetuje se pripremanje hrane na maslinovom ulju i ispijanje čajeva od kamilice, đumbira i metvice te da se ne ide na spavanje odmah nakon obroka.

Dobrobit astronautske dijete je što će ublažiti i simptome nervoznih crijeva.

Primjer jelovnika

Doručak: Dva kuhana jaja i šoljica kafe bez šećera i mlijeka

Ručak: Pileća supa bez začina i 200 g kuhane piletine, salata od paradajza i gljiva, čaša sojinog mlijeka ili šoljica kafe

Užina: Narandža ili šoljica zelenog čaja

Večera: Čaša bademovog mlijeka, riba i 150 g tofu sira

Tofu sir se može zamijeniti sitnim, domaćim sirom, piletinu ribom, kafu zelenim čajem, a narandžu jabukom.

Izvor: story.hr

(S.P.)

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti